Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Da er det en løsning på vei for å downgrade 2.71 og resten av røkla ned til 1.5.. Mer på QJ.NET: Link Update! Da er downgraderen for 2.71 endelig her!!' Link Pass på at du følger alle forholdsreglene. Vær klar over at det er alltid en fare til stede ved slike downgrades. Men den som intet våger intet vinner.. Så er det bare å ønske velkommen inn i 1.5 verdenen. Hva skal du så gjøre? 1. Finn en nyere versjon av Devhook og installer for å emulere 2.71 slik at du får spellt av spilla dine som krever høyere firmware enn 1.5 2. Installer alt du makter og begjærer av emulatorer og homebrew av ymse slag. For de som ønsker å spille av video trådløst fra PC'en anbefales Pimpstreamer på det varmeste. Det meste kan finnes via den nettsida jeg linket over.. Lykke til Endret 2. september 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Unnskyld, men kan ikke du bare ta det i psp tråden?(i off topic annet) Endret 1. september 2006 av Bundy Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Slik at du endelig kan kopiere spill over på PSPen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Slik at du endelig kan kopiere spill over på PSPen? 6785434[/snapback] Haha, du har aldri hørt om homebrew? Vet du hvor kjekt det er å styre xbox/tv med psp f.eks? Streame med pspradio også videre. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Unnskyld, men kan ikke du bare ta det i psp tråden?(i off topic annet) 6785433[/snapback] Er det ikke her det hører hjemme da? Er det ikke greiere at man har alt konsollrelatert på en plass? Bevares, jeg kan gjerne linke det over til den store PSP tråden.. en strengt tatt synes jeg at PSP tråden burde være sticky her inne.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Slik at du endelig kan kopiere spill over på PSPen? 6785434[/snapback] Du har det i siggen din.. Frihet; -til å gjøre hva du vil med det du har betalt og kjøpt. Det er forøvrig homebrew jeg snakker om. Jeg unner alle Pimpstreamer som er det mest geniale på vår jord til en håndholdt konsoll.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er ikkje noko problem å poste dette her. Den nevnte PSP-tråden har ikkje einerett på PSP relaterte emner. Så bare fortsett å post her. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Slik at du endelig kan kopiere spill over på PSPen? 6785434[/snapback] Du har det i siggen din.. Frihet; -til å gjøre hva du vil med det du har betalt og kjøpt. Det er forøvrig homebrew jeg snakker om. Jeg unner alle Pimpstreamer som er det mest geniale på vår jord til en håndholdt konsoll.. 6785529[/snapback] Jeg er for frihet, men ikke piratkopiering. Det er ikke noe å diskutere, piratkopiering er umoralsk og teit. Hvis du skal bruke PSPen til lvolige ting så kan du godt disuktere det her. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Bump Bump!! Første post i tråden er oppdatert!! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Da har jeg lagt inn filenog update 1.50. Dette ligger i korrekte mapper. Whats next edit.. en liten update. Har fått den røde skjermen 2 ganger nå men psp en skrur seg av før den kræsjer... Endret 2. september 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Evig takknemmelig om noen kunne ha send meg 1.50 filene jeg trenger. Er så lei av å ha 2.71 nå, kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg oppgraderte. Endret 2. september 2006 av Felgen Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du finner alt du trenger av filer og dokumentasjon for å nedgradere på PSPAvisen. Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dette er vel egentlig litt ulovlig å legge ut på nett, men jeg takker. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 PSPAvisen formidler bare kunnskap, filene ligger på et helt annet sted. Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Men er det lov å direktelinke slik? Vel vel, uansett kjempefornøyd her jeg sitter med min 1.5! Tusen takk.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Men er det lov å direktelinke slik? Vel vel, uansett kjempefornøyd her jeg sitter med min 1.5! Tusen takk.. 6787777[/snapback] Det vet jeg ikke, men tvilen kommer deg til gode Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg trenger fw 1.5 filene, noen som sender på pm/msn/mail ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Noen lag en norsk guide? jeg har lagt over fw 1.5 i update mappen og kopiert downgraden. Får en rød skjerm og psp en restarter uten noen endringer av systemet. Og 1.5 filene.. hva er det dere mener? fw filen eboot? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Den norske guiden på PSP-avisen er helt kurrant. Bare husk at det tar en del forsøk før den starter prosessen. http://www.pspavisen.com/news.php?subactio..._from=&ucat=14& Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Noen lag en norsk guide? jeg har lagt over fw 1.5 i update mappen og kopiert downgraden. Får en rød skjerm og psp en restarter uten noen endringer av systemet. Og 1.5 filene.. hva er det dere mener? fw filen eboot? 6789625[/snapback] Her Gjorde dette for en kamerat, funket fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå