Jørnan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Når jeg skriver inn diskusjon.no i internettleseren har jeg alltid kommet til Mobil og PDA. Men nå kommer jeg til Samfunn forumet. Hva har skjedd? Jeg vil til Mobil og PDA, ikke Samfunn! Takker for svar Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Samme her. Når jeg klikker på "Forum"(se bilde) så kommer samfunn-kategorien ferdig "åpnet". --------> Endret 1. september 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Større sjans for å få svar her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=179 Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Større sjans for å få svar her:https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=179 6806365[/snapback] Og vips så er den der. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Når jeg skriver inn diskusjon.no i internettleseren har jeg alltid kommet til Mobil og PDA. Men nå kommer jeg til Samfunn forumet. Hva har skjedd? Jeg vil til Mobil og PDA, ikke Samfunn! Takker for svar 6785090[/snapback] Hvis du har gått direkte inn på www.diskusjon.no så har du fått opp ingen kategorier åpnet som standard. Har du derimot gått inn på www.diskusjon.no?s=amobil.no (evnt forum.amobil.no) så har du fått frem Mobil og PDA kategorien, men det gjør du nå enda. Saken nå er bare at Samfunnskategorien er standardkategori for Diskusjon.no når man ikke går inn på forumet fra et annet nettsted, hvorvidt det forblir slik er ikke avklart enda. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Jeg skriver bare inn diskusjon.no i nettleseren og kommer til Samfunn-kategorien. før har PC-en/diskusjon.no husket at jeg hører til Mobil og PDA og førtmeg dit. Noen ganger har jeg også kommet til ingen kategorier. Men nå kommer jeg til samfunn hele tiden Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Går det ann å få noen forumsbeskrivelser på forsiden? Ser så tomt ut Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Syntes det er greit at det er slik; i det minste en stund. Da får alle med seg at det har kommet en ny kategori ved navn Samfunn. Ikke alle som er innom siden daglig. Syntes etter hvert at dere burde gå tilbake til å vise alle kategoriene når man kommer inn. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 For nye brukere eller besøkende så er det litt teit å havne rett i "Samfunn", det første man burde komme til når man skriver diskusjon.no er vel "Retningslinjer"? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Til informasjon så er Diskusjon.no siten nå tilbake til "gammel" visning med ingen kategori åpen som standard. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg likte aa komme rett til samfunns-kategorien jeg, synd at man ikke kan gjoere alle til lags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg