Staal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Synes det ser styggere ut for hver gang jeg ser det. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg er så dritt lei all den provoseringen du holder på med Bildene er helt nydelige forresten. Ingen nedgradering der! Endret 1. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ikke alle som klarer å få oppmerksomhet på andre måter, vet du. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg er så dritt lei all den provoseringen du holder på medBildene er helt nydelige forresten. Ingen nedgradering der! 6783659[/snapback] Provosering ? Jeg synes det ser dårligere ut enn før. At du lar deg provosere er ditt problem. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det ser dårligere ut. Mer aliasing, og dårligere teksturer spesielt på veggstrukturene. Er vel en del av jobben for å få frameraten mer stabil på 30fps. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Nydelige bilder! Selv om vi har sett flotte bilder av GOW helt fra starten av, så stoler jeg ikke 100% helt på at det blir like flott ved release. Ghost Recon på 360'n hadde fantastiske screenshots i starten. Da det kom ut så var det bare ikke like lekkert. Det så veeldig bra ut, men ikke fult så bra som de første skjermbildene vi fikk. Er jo ikke umulig at det samme skjer med GOW også. Ikke for det, bildene Staal poster ser da virkelig så fantastiske ut. Så får vi bare håpe det holder helt fram til vi får de inn i 360'nene våre. Dr Peedee Endret 1. september 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dette er vel helt normalt. I begynnelsen viser de fleste spill bare renders, og når de kommer litt lengre i utviklingen får vi se mer "real time video". Og da får vi se mer og mer hvordan det vil se ut på "ditt" tv. Bilde fra oktober 2005 (Ingen aliasing, utrolige flotte models, krystal klare textures) GoW oktober Bilde fra mai 2006 (littt aliasing, lavere poly models, texture quality lavere) GoW mai Bilde fra juli 2006 (Ser veldig bra ut ennå ) GoW Juli Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Synes det ser styggere ut for hver gang jeg ser det. 6783652[/snapback] Eg trur ikkje det er meininga at GoW skal sjå fint ut. Monster, drap og anna styggedom ser sjeldan spesielt fine ut. Men flotte bilete er det no i alle fall. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Überhøy komprimering på de bildene og yter ikke retferdighet i det heletatt i forhold til det ferdige resultatet. Komprimeringen er jo helt grusom. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg syntes spillet ser fantastisk ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Gears of War kommer ekslusivt til Xbox360. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ah Gleder meg veldig til gears of war kommer ut. har nok et bra våpen der, mot lanseringen til ps3 Som CliffyB tidligere har sagt i et intervju der han ble spurt om noe spesielt som har inspirert ham, så trakk han spesielt fram Resident evil 4 og Band of brothers. Begge disse er spill og film/serie-favoritter hos meg. Så det kan jo ikke bli dårlig... Og forresten må de bildene der være krympet inn. Ser sånn ut.. Men uansett ser det fantastisk ut. Gleder meg Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Vi diskuterer ikkje person her. Hold dykk til topic eller spar dykk bryet med å poste. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det spillet ser bare helt fantastisk ut. Den helgen etter dette spillet har kommet ut. Blir det våkennetter.. Thats 4 sure :D On-Topic: Ser på bildene at det mangler litt AA, men ellers ser det bare helt digg. Vil faktisk tro at disse bildene er tatt etter de har zoomet inn på spillet. Birger Lenke til kommentar
nacho Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Leste på et forum: CliffyB said in an interview that Gears of War would probably not take advantage of Full Screen Anti Aliasing. Så da er det bra at de ikke kjører med aa på screens, orker ikke bli skuffet over dette Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Må også ha denne tråden i mine innlegg GOW er eit spel eg gleder meg til, ser flott ut ihvertfall! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 dei første til bilda fra oktober og jul var vel egentlig ikkje in game bilder var det vel.. kun det siste fra mai som var in game.. GOW blir ein knall tittel uten tvil.. har bestilt ps3 da men.. jaja..viss grisene tar av og flyger vekk en dag så kansje GOW havner på en ps3 i tillegg.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 dei første til bilda fra oktober og jul var vel egentlig ikkje in game bilder var det vel.. kun det siste fra mai som var in game.. GOW blir ein knall tittel uten tvil.. har bestilt ps3 da men.. jaja..viss grisene tar av og flyger vekk en dag så kansje GOW havner på en ps3 i tillegg.. 6786786[/snapback] By: Microsoft Game Studios, Epic Games Neppe Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nå lider de bildene av en god del jpg komprimerings feil. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg ser faktisk ikke at Staal gjør noe galt. Det postes frigitte/leaked bilder fra spill som skal slippes, med referanse. Deretter postes det en mening, som (antakelig) oftest er negativ i forhold til tidligere bilder. Akkurat som dere andre har lov til å elske å bedyre alle bildene, må Staal få lov til å hate dem. Personlig gleder jeg med til dette spillet, som så mange andre. For meg handler det ikke bare om best mulig grafikk, men mer helheten av hele spillet. Dette gjør det tydeligvis ikke for alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå