Gå til innhold

Russ 2007 tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det haster ikke, ta deg tid til å tenke gjennom hva som skal stå der - er det noe som er kjipt, så er det å ha et russekort der det står ting du ikke lenger står inne for ol.

Ikke skriv noe om dama, f.eks., hvis du ikke er 99% sikker på at dere fortsatt er sammen i mai...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ahh, endelig russ!! Dette kan bli den offisielle tråden tenkte jeg...

Bestillte kongeparken biletter idag, men en ting er jeg litt usikker på. Hva skal jeg skrive på russe kortet? :hmm:

Noen ideer?

6771761[/snapback]

Så dette på et russekort i fjor: "Drit i fitta, pul i dass, mindre søl og mere plass" ^^

Lenke til kommentar
Noen her som skal til kongeparken? Kommer til å bli rått!!

PAARTY!! :p

6771832[/snapback]

Har veldig lyst, men er jo så sinnsykt langt unna:-((

6771848[/snapback]

Samme her :( Skal kjøpe oss russebil nå snart (ford transit:p) så kanskje vi tar turen til kongeparken :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg er russ -07..

Kongeparken-billetter skal bestilles ASAP, og det samme med billetter til alle Tryvann-treffene.

Kongeparken kan bli den morsomste bussturen noen gang, og bussen vår blir feet. ;D En av de beryktede Oslo-bussene. :p

Gleder meg som en unge! :D

Lenke til kommentar

var russ 06. til alle som er i tvil om de skal reise til kongeparken eller ei, har jeg bare en ting å si: reis! :)

var selv i tvil, men er utrolig glad for at jeg reiste.

bare kom rimelig tidlig, og camp på campingplassen ved siden av selve parken. utrolig digg å sove der, i stedet for inni parken :)

Endret av TWA
Lenke til kommentar

Jeg var russ 06 og vil komme med et par råd:

#1 Øl blirt dyrt og kjedelig.. etter hvert er det sjanser for at du ikke orker mer øl (og tåler mer; genrelatert), og må derfor gå rundt edru på fester, fordi du ikke klarer å bli full. Gå for sprit og cola, eller liknede billig løsning.

#2 Prioritér kun to ting: Skolen og fylla. I den rekkefølgen. Mat tar du når du har tid, WoW behøver du ikke abbonere på den måneden etc.

#3 Ikke kjør ihjel russebilene, med mindre du er på en "pappa betaler"-buss. Det er kjipt å ikke få igjen det man la i den. Om man vet at man kjører trygt og ikker herper noe gjør det ikke noe å bruke litt ekstra på selve bilen/bussen, siden du får igjen dette og siden du ender opp med en mye fetere bil/buss.

#4 Vær åpen, vær sosial og vær full. På forskjellige steder møter man masse nye mennesker, eller man kan ha det veldig moro med de man kjenner fra før for å lære å kjenne dem litt bedre.

#5 Ha noen hviledager, jeg kjenner flere som har fått abstinenser etter russetida, det er ikke kult. Opp gjennom historien har mang en alkoholiker-karriere startet i mai-måned også.

#6 Bruk prevansjon, og ikke ha "kongla" som et mål i seg selv. Har du den innstillingen kan du ende opp med ei ugle uti skogen som du kommer til å angre på for resten av livet (hvertfall et par år).

#7 Ikke bryt loven; politiet er alltid ekstra ute etter russ. Ikke drikk/piss mer enn nødvendig på offentlig sted, ikke heng ut av vinduet på russebilen, ikke ha tonnevis av 1000-meter på i alle retninger mens dere kjører etc. etc. Det er veldig mye som politiet ikke tar vanlige folk for, mens de tar russ for det. Diskriminering kalles det, men når det finnes må man bare gjøre det beste ut av situasjonen.

..skal titte innom om jeg kommer på mere.

Noen her som skal til kongeparken? Kommer til å bli rått!!

PAARTY!! :p

6771832[/snapback]

Har veldig lyst, men er jo så sinnsykt langt unna:-((

6771848[/snapback]

Lillehammer også sinnsykt artig, bare du har nok å drikke. Men det kan jo hende det er like langt unna =/

Skal bare ha bukse og kort jeg. Gidder ikke annet.

6772063[/snapback]

Ei trøye gjør ikke noe; den kan du bruke senere også om du vil. Bil er skikkelig artig, og om du og kameratene dine holder den trygg og i god stand vil du få igjen alt dere investerte unntatt bensin-utgiftene. Med en bil blir du mye mer mobil, og kan når som helst stikke til nærmeste bensinstasjon/rundkjøring/hjemmefest for å møte andre russ og ha det sinnsykt artig.

Ellers finnes det andre ting som kan "piffe" opp russe-antrekket, som f.eks. Obs-kabel-bånd. Før det svartnet på Lillehammer fikk jeg masse fine kommentarer om dette helt gratis, lille accessoriet; etter at det svartnet husker jeg bare at jeg rota med ei blond dame og at jeg snakka med vaktene inni vaktbua (nei, hadde ikke gjort noe galt). Du må bare bruke fantasien, så kan du få til mye som (på en positiv måte) skiller deg fra de andre tusenvis av kliss like russe-fyllikene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...