goliatmo Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvis man kobler 2 skjermer sammen og setter på webcam i et lite vindu og ser på pupillene sine for så å dra vinduet over de to skjermene kan man se at pupillen beveger seg! Unskyld hvis noen har konstatert dette før, mitt noe halvhjertede søk fant ingen.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 og poeng med det og denne posten er? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Å informere oss om dette interessante fenomenet? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 mangler en skjerm jeg men gratulerer til deg da Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Man kan jo til en viss grad gjøre det på en skjerm også. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det er jo bare å se i et speil og bevege hodet mens man ser på speilet da. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Wow, for en oppdagelse! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Det er jo bare å se i et speil og bevege hodet mens man ser på speilet da. 6766102[/snapback] nei, da ser det ut som om pupillene står stille og hodet beveger seg, her ser man att pupillene beveger seg!! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det er jo bare å se i et speil og bevege hodet mens man ser på speilet da. 6766102[/snapback] Det som er så bra er jo at vi nå slipper nettopp dette! Sabla bra oppdagelse, trådstarter! Det funker forøvrig tilfredsstillende på en skjerm også. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Det er jo bare å se i et speil og bevege hodet mens man ser på speilet da. 6766102[/snapback] Det som er så bra er jo at vi nå slipper nettopp dette! Sabla bra oppdagelse, trådstarter! Det funker forøvrig tilfredsstillende på en skjerm også. 6766161[/snapback] takker og bukker, jeg kan ikke se det på min 13", så jeg turte ikke å uttale meg om kunn en skjerm.. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Skjønnte ikke helt poenget jeg. Hvis poenget var å se pupiller som beveger seg så kan du vel bare få en kamerat til å røre litt på øya foran deg mens du observerer? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Super oppfinnelse! La oss skrive bok om deg. Gjøre deg berømt! [/ironi] Dum tråd. Ubetydelig, uten mening. Teit. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Husker det var en slik tråd oppe før, men den var om hvordan man kunne se dette...så....Gratulere me dan, en bartekos har du fotjænt Men du brukte jo elektroniske greir for å få det til, det blir jo litt feil, egentlig, blir jo som å filme at man beveger øynene for så og se på filmen senere? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Super oppfinnelse! La oss skrive bok om deg. Gjøre deg berømt! [/ironi] Dum tråd. Ubetydelig, uten mening. Teit. 6766391[/snapback] ikke uten mening? her lærer du hvordan du kan se at pupillene beveger seg, live!...du er lite koselig/konstruktiv Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Husker det var en slik tråd oppe før, men den var om hvordan man kunne se dette...så....Gratulere me dan, en bartekos har du fotjænt Men du brukte jo elektroniske greir for å få det til, det blir jo litt feil, egentlig, blir jo som å filme at man beveger øynene for så og se på filmen senere? 6766400[/snapback] når jeg tenker meg om kan man bruke et speil også.. Jeg tror dere har rett om at vi kan lage en bok om de forskjellige metodene for å se sine egene pupiller bevege seg Lenke til kommentar
Greez Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Dum tråd? Han er en stor oppdager av de få, ikke mange\sikkert ingen som har funnet på det samme som han har gjort! Han forteller jo bare noe han selv har funnet opp, er jo ingen meningsløs, dum tråd. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Gratulerer Du er ikke så dum du, skulle blitt vitenskapsmann gitt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har ofte stått framfor speglen og prøvd å sjå at eg beveger på augene, men med heller dårleg resultat. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har dere prøvd å se på pupillene mens dere tenker grovt ? Har lest at pupillene skal bli opptil 20 ganger større da Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 zeph, det er du ikke alene om For å si det sånn, det å studere øyne er en egen retning omtrent innenfor psykologien, se hvordan øynene reagerer/beveger seg Det er et spennende tema, kan jeg love dere:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå