Zyke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Dere som befinner seg i Nord, (Eller Sør for den saks skyld..) i Høstferien (12-15 Oktober) Må stikke innom NaIT! Ikke akkurat verdens største LAN, men morsomt er det! Lanet holdes sted i en Fotballhall i Narvik.. Mer Info: www.naitparty.org Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skal så max dit..mange av vennene min var der i fjor å sa det var kjempe bra=) gleder meg=) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hadde vert sykt hyggelig i allefall, må bare komme meg på en buss fra Tromsø til Narvik da. Laaaang tur Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 På Hele 4 Timer? hihi, flott at mange skal. Var der i fjor, er dritskoy der! Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hva kostet det i inngang i fjor`? hørte en kompis av meg sa det kostet noe med 200kr elns Bor i målselv å det blir ca 1,5 timer med bil=) Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Kosta 250,- for alle dagene.. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva står Nait får? Narvik IT? Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jepp :!: Hvordan viste du det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg skulle til å opprette en tråd om dette. Dette blir årets databegivenhet i nord-norge! Anbefaler alle som har høstferie da å komme. Varer fra torsdag til søndag, men om vi i crewet er ordentlig effektive med å rigge (er snakk om blant annet et titalls tonn plater for å ha oppå kunstgresset, samt paller til bord etc.) er det mulig at dørene åpner allerede onsdag. Kommer til å skje masse. Gleder meg som en unge! Sjekk forumet på naitparty.org etterhvert så ordner dere transport derifra. Tromsø-Narvik er jo ikke noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Får fritak fra skolen for å dra! Gleder meg så jæææævelig! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 fikk også fritak=) Men tar bare fri på fredag...tar til NaIT etter skolen på torsdag Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Er vist flere en meg som gleder seg, ser jeg Sees på NaIT! Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har store planer å være der. Det blir bare enklere for meg siden jeg bor her atm pga studier. Ser fram til det. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hva dere heter på NaIT folkens? kjekssjokolade her Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) herr_brun, men du finner meg ikke om du søker på plass ettersom jeg er crew. Endret 2. oktober 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
covenent Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Skal med rockna. Første gang jeg skal på NaIT, håper det blir så bra som alle sier det er . Nick: covenent Finner meg på den nederste raden tredje fra venstre. Edit: leif er ute å går . Endret 2. oktober 2006 av covenent Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er nok med ein tråd om dette emnet. Sånn som det er no blir det ein del dobbelposting. Hald dykk til tråden som vart oppretta først: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639138 Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg