Gonzolaz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Real Madrid Club dé Fútbol Real Madrid Club dé Fútbol, populært kalt Real Madrid, er en av Spanias og verdens største klubber, klubben ble etablert i 1902. Real Madrid har vunnet hele 31 ligatitler og 9 Champions League titler (tidligere Europa Cupen), samt flere andre forskjellige mesterskap. Real Madrid holder til i stadion Santiago Bernabéu, bygd i 1947. Klubben er unik i at den er eid og styrt av medlemmene sine, og hvert fjerde år blir en president valgt som skal styre klubben. President: Florentino Pérez Manager: José Mourinho Real Madrid laget: Keeper 1. Iker Casillas 25. Jerzy Dudek 13. Antonio Adán Forsvar 2. Ricardo Carvalho 3. Pepe 4. Sergio Ramos 15. David Mateos 17. Álvaro Arbeloa 18. Raúl Albiol 19. Ezequiel Garay Midtbane 5. Fernando Gago 6. Mahamadou Diarra 8. Kaká 10. Lassana Diarra 11. Esteban Granero 12. Marcelo 14. Xabi Alonso 16. Sergio Canales 21. Pedro León 23. Mesut Özil 24. Sami Khedira Angrep 7. Cristiano Ronaldo 9. Karim Benzema 20. Gonzalo Higuaín 22. Angel di Maria MODEDIT: Trådstarter ble endret 20/12-09 da <a href="https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=21153" target="_blank" rel="nofollow">tidligere trådstarter</a> ikke har vært aktiv i tråden på lenge. MVH KVTL Endret 18. oktober 2010 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er det ingen som sender kampen i dag.. Håpet at tv2 hadde den på web-tv, men nei da. Ser ut som Zebra bare kommer til å sende repriser i år.. Ingen plasser man kan se den på nett? Lenke til kommentar
The_Game Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 det er konge bra at du heier på real madrid!! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hehe, nå begynner det å bli liv i tråden, hadde nesten gitt opp denne jeg, hehe. Håper flere kan bidra med å holde posten aktiv, så skal jeg gjøre mitt beste på å oppdatere den fortløpende! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Ja den stod stille så jeg.. Men en fin pre-season info du hadde i første post.. *********** Og Real leder vant 0-1 om ikke noe skjedde de siste minuttene... Endret 23. september 2006 av Battone Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Ja den stod stille så jeg.. Men en fin pre-season info du hadde i første post.. 6925617[/snapback] Hehe, må gjøre mitt beste, akkuratt nå leder Real Madrid 1-0 over Betis, målscorer Diarra. Håper det holder seg sånn helt ut, de har snart spilt 40min av andre omgang -------------------------------------------------------------------- Resultatet blei: Betis 0-1 Real Madrid Mål scorer: Mahamadou Diarra Endret 23. september 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hva med å kanskje sette opp tabellen også, med oppdateringer for hver runde? Hadde vært flott, hvis du hadde gidda det. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hva med å kanskje sette opp tabellen også, med oppdateringer for hver runde? Hadde vært flott, hvis du hadde gidda det. 6926417[/snapback] Ja, jeg tenkte på deg skjønner du. Skal se hva jeg får til Edit: Nå er tabellen lagt inn, det vil bli oppdatert når neste runde av Primera Division er spilt. Veit ikke halt hvor oversiktlig den er, men dere skjønner den ivertfall Den er delt opp i Kamper, mål og poeng. Endret 24. september 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeje, tv2zebra reprise nå, var ikke mulig for meg å se kampen i går, fant ingen streams eller no.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er ikke Woodgate på utlån til Middlesborough? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er ikke Woodgate på utlån til Middlesborough? 6927841[/snapback] Jo unskyld, glemte å skrive det, er lett å glemme sånn i farta, takk fopr at du minnet meg på det Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Sånn, nå har jeg lagt inn tabellen, som jeg skal så godt jeg kan å oppdatere fortløpende etter hver serierunde. Håper dere forstår den og at den ikke er altfor rotete Enjoy! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Prøvde å sende en klage til tv2 angående reprise på spansk fotball, er jo tragisk å sende dårlige serier når dem kan sende kamper direkte. Vi trenger jo ikke en gang komentatorer.. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Prøvde å sende en klage til tv2 angående reprise på spansk fotball, er jo tragisk å sende dårlige serier når dem kan sende kamper direkte. Vi trenger jo ikke en gang komentatorer.. 6945160[/snapback] Hvorfor sende klage, reprise av en Real Madrid kamp er jo genialt. Men men, er jo opp til deg og dine meninger det! Real Madrid leder 3-0 over Dinamo Kiev etter første omgang, det er lovende! Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvorfor sende klage, reprise av en Real Madrid kamp er jo genialt. Men men, er jo opp til deg og dine meninger det! Repriser av kamper er det verste jeg vet, dritt at de sender repriser. Heier på Barca da ikke Real. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ifjor sendte dem både direkte og reprise, det funker, men man må da sende direkte om man har mulighet til det. Og reprise er ok om det var en bra kamp, men vet man resultatet og at kampen var så der, så er reprise kjipt.. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Ifjor sendte dem både direkte og reprise, det funker, men man må da sende direkte om man har mulighet til det. Og reprise er ok om det var en bra kamp, men vet man resultatet og at kampen var så der, så er reprise kjipt.. 6946115[/snapback] Ja det er klart, men de som ikke fikk med seg kampen kan det være intressant for å se kampen, se hvordan de gjorde det, og om det var et fortjent resultat! Real Madrid vant 5-1 mot Dinamo Kiev, dette var en etterlengetet seier etter den svake opningen mot Lyon Endret 26. september 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg må legge inn et lite spørsmål her, hva synes folk her om at Spanias kaptein Raùl har blitt vraket av Luis Aragonés. Han får ikke være med i oppgjøret mot Sverige. "Dette er første gang siden Raul debuterte på det spanske landslaget 9 oktober 1996 at han blir vraket fra en landslagstropp." Det sier vel sitt, er en skandale. Hva mener dere? mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Meget bra og ordentlig tråd. Kanskje du brude lage en offisiell Primera Divisone tråd. Veldig bra arbeid... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Meget bra og ordentlig tråd. Kanskje du brude lage en offisiell Primera Divisone tråd. Veldig bra arbeid... 6970836[/snapback] Enig i det, så langt har denne tråden blitt den mest ordentlige av alle supportertråder jeg har sett, ut i fra første post (og den andre). Men det står at de ble buet ut av banan. For å unngå misforståelse med en gul, bøyd banan, burde kanskje dette bli byttet om til banEn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå