Journeyer Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Yes. Her tar jeg i mot kommentarer, innspill og kritikk fra brukerne rundt mitt pågående prosjekt: Supersymmetry. Prosjektet finner dere her. Endret 28. august 2006 av Journeyer Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvordan skal du behandle sidene? Skal de pusses Lian Li style, eller skal de lakkes? Omg, det som hadde vært konge hadde vært om du pussa sidene med ca. 400 grit sandpapir, og deretter sendt det hele til eloksering (anodizing). Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Big SturL: Jeg vurderer anodisering, men hovedplanen er fremdeles å få sidene lakkert. Jeg kjenner en hel gjeng billakkerere som gjør jobben mot en helflaske Glen Fiddich, men vi får vente og se. Uansett skal platene pusses ned for å bli kvitt riper og slikt. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Helgens første oppdatering er lagt inn. Noen kommentarer så langt? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) "Glem ikke sikkerheten gutter og jenter. Ta vare på lungene deres - de er viktige" Haha, og du tror den maska hjelper? Det eneste den gjør er å sortere ut de "grove" støvet og lar det "fine" støvet gå rett i gjennom. Det eneste som fungerer er en ordentlig maske med støvfilter, det er dyrt men det er verdt det. Så kan du jo altids kjøpe et gassfilter hvis du kommer til å lakke selv da Endret 2. september 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 "Glem ikke sikkerheten gutter og jenter. Ta vare på lungene deres - de er viktige" Haha, og du tror den maska hjelper? Det eneste den gjør er å sortere ut de "grove" støvet og lar det "fine" støvet gå rett i gjennom. Det eneste som fungerer er en ordentlig maske med støvfilter, det er dyrt men det er verdt det. Så kan du jo altids kjøpe et gassfilter hvis du kommer til å lakke selv da 6791817[/snapback] Vel, den kom fra et karosseriverksted så jeg regner med den tar seg av metallstøvet ja. Lakkeringen har jeg folk som tar seg av ... dersom det blir lakkering jeg går for. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Den tar bare de grove støvpartiklene, stefaren min som jeg har hørt det fra tror jeg nok vet det veldig godt. Han har jobbet på rigg i 20år og infoen kommer derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå