Deadringer Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Om 36minutter har jeg og dama vært sammen i hele 8 måneder! Jeg er kjempe fornøyd jeg. Beste 8 månedene hele livet gjennom! edit: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): og bare så det er sagt:Datomessig. God som folk skal kommentere det. Hver gang ^^ Endret 27. august 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Grattis du får håper det holder ut livet da bare noen måneder til jeg å dama har vært samme i 1 år Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gratulerer, håper for din del det blir flere x åtte måneder til Lenke til kommentar
Con Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Grattis Lykke til med de 8 neste Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Hjertelig takk Håper også det varer mye lenger Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Gratulerer! Vi er stadig vekk i samme båt, -Nyhus-, min gode mann. Uheldigvis får jeg ikke feira dagen med min kjære, siden hun har flytta til Trondheim for å gå på skole.. Hun kommer hjem i midten av oktober, så da skal vi kose oss Endret 27. august 2006 av Svendby Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Gratulerer! Vi er stadig vekk i samme båt, -Nyhus-, min gode mann. Uheldigvis får jeg ikke feira dagen med min kjære, siden hun har flytta til Trondheim for å gå på skole.. Hun kommer hjem i midten av oktober, så da skal vi kose oss 6755453[/snapback] Det er alltid koselig å vite! Gratulerer til deg også! Får heller ikke feiret med min kjære, så må vente til lørdagen. Vi småfeiret litt i helgen også, for sikkerthetsskyld. Uansett, gratulerer til deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå