jojo123 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Arbeidsloggen er HER! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Heahaha, så bra! Skryt til deg! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Heahaha, så bra! Skryt til deg! 6754035[/snapback] Takk. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hi Det er første gang jeg har sett en arbeidslogg-hardware-baking Du er kansje i feil forum... Vel, det ser utvilsomt ut som at du kan baking, men det kan ikke jeg svare (Karakter) på før du sender en prøve!! Du kan få adressen vist du vil ha en kvalitetskommentar fra noen i forumet sikle,sikle... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Hi Det er første gang jeg har sett en arbeidslogg-hardware-baking Du er kansje i feil forum... Vel, det ser utvilsomt ut som at du kan baking, men det kan ikke jeg svare (Karakter) på før du sender en prøve!! Du kan få adressen vist du vil ha en kvalitetskommentar fra noen i forumet sikle,sikle... 6754330[/snapback] Feil forum? Nei. Jeg er i arbeidslogg-forumet. Og bakst, det er hardware. For du kan ta på det. ^^ Ang. smaksprøver? Nei, jeg skal ha de selv. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Utrolig kult da. men uhm hvorfor skal de kokes? Er det for at de skal myknes opp igjen eller for å få noe saltsmak i dem? så utrolig digg ut, nam nam. Frankie Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Utrolig kult da. men uhm hvorfor skal de kokes? Er det for at de skal myknes opp igjen eller for å få noe saltsmak i dem? så utrolig digg ut, nam nam. 6838352[/snapback] De kokes i lut, for at de skal bli ekstra brune. Og sikkert noe ekstra smak og. Og ja, nam nam. Dette minner meg på at jeg har fortstatt 3 stk igjen i fryseren. *Tine* Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Savner mer utfyllende worklogg. Ønsker spesifikke mål du har brukt, samt temperatur, hevetid og steketid. Ellers kjempebra worklogg! Endret 7. oktober 2006 av JacEr Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er viktig å lære nerder kjøkkenvaner Kjør på! Kokebøker er ikke alltid like lett å følge når man ikke vet hva alt er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå