Staal Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 We can only hope that the developers of Grand Theft Auto IV are taking careful notes on Saints Row, the next generation of the "open world"-style games popularized by Grand Theft Auto III, Vice City, and San Andreas. At first glance, Saints Row looks like little more than an Xbox 360-fortified version of San Andreas: from the mission design to the basic play mechanics to the tongue-in-cheek spirit, it's abundantly clear that Saints Row is firmly grounded in Rockstar Games' groundbreaking series. Only it's better. Much, much better. Unquestionably, irrefutably better in nearly every possible way. Saints Row not only looks leagues better than the latest Grand Theft Auto games, it plays better. It's what you hoped you'd see in the yet-to-be-unveiled Grand Theft Auto IV...only you won't have to wait until late 2007 to play it. Groundbreaking it's not, but for Grand Theft addicts, Saint's Row is very clearly The Next Big Thing. http://www.gamepro.com/microsoft/xbox360/g...ews/79588.shtml Så, kjære GTA fan, hvorfor kjøper du ikke 360 ? Når dette er ute nå, GTA 4 kommer til 360 samtidig som PS3 med ekslusivt materiale over Xbox Live også. Crackdown kommer også snart, enda et veldig lovende GTA lignende spill. Just Cause også rett rundt hjørnet osv... Isteden velger du å sitte å vente på PS3, betale 6000kr og så vente enda lengre til GTA4 kanskje kommer ut om 1 år eller noe ? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 La oss heller glede oss over at Saints Row innfrir og vel så det, istedet for å begynne å hakke på PS-fansen. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 La oss heller glede oss over at Saints Row innfrir og vel så det, istedet for å begynne å hakke på PS-fansen. 6752843[/snapback] Hakket ikke på PS3 fansen. Jeg er selv PS3 fan. Jeg hakket på GTA fansen. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvorfor hakke på folk i det hele tatt? Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Hvorfor hakke på folk i det hele tatt? 6752877[/snapback] Synes det er et ganske relevant spørsmål. Er jo bortimot galskap å være GTA fan og ikke kjøpe 360. Man får alt sammen, med mer til. For halve prisen eller enda billigere Og NÅ, ikke muligens om 1-2 år. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Blir gal av fanboys! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Blir gal av fanboys! 6753123[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Blir gal av fanboys! 6753123[/snapback] Fanboys ? Dette er en anmeldelse fra Gamepro. Blant de største og mest respekterte i bransjen. Endret 27. august 2006 av Staal Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvorfor hakke på folk i det hele tatt? 6752877[/snapback] Synes det er et ganske relevant spørsmål. Er jo bortimot galskap å være GTA fan og ikke kjøpe 360. Man får alt sammen, med mer til. For halve prisen eller enda billigere Og NÅ, ikke muligens om 1-2 år. 6752918[/snapback] Gidd å betale 3,5k for et replika av GTA, når du i tillegg har mest lyst på en PS3. Tviler på det er mange av dem som kjøper PS3 bare for å spille GTA. For øvrig så kan GTA4 bare våge seg å ikke bli bedre enn Saint's Row. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg er selv GTA fan, men gidder ikke kjøpe 360 når jeg skal ha Metal Gear Solid til PS3 også. Blir latterlig å kjøpe 360 bare fordi jeg vil spille GTA og ha Live materialer også, det er ikke _så_ viktig vet du. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Fragland.net gir spillet 90%: I can continue filling pages on this game but in the end you just want to know whether or not you have to buy this game and the answer is simple: Yes! Saint's Row is a fantastic game, just like it's a city that will become your second home, an experience that will make your X360 blow until late at night for one hell of a virtual ride. Link Jeg har ikke vært spesielt interessert i spillet før og er ikke noen stor fan av GTA sjangeren, men ser ikke bortifra at jeg plukker opp dette likevel Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg sluttet å tro på anmeldelser da Oblivion fikk 10/10 av alle anmeldere. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Jeg er selv GTA fan, men gidder ikke kjøpe 360 når jeg skal ha Metal Gear Solid til PS3 også. Blir latterlig å kjøpe 360 bare fordi jeg vil spille GTA og ha Live materialer også, det er ikke _så_ viktig vet du. 6753300[/snapback] Men dette spillet er jo bedre enn GTA. Er ikke det veldig interessant hvis man er GTA fan da ? Og GTA4 kommer jo også ut samme dag som PS3 versjonen. Så MS må altså skaffe MGS også for å få deg til å kjøpe 360 ? Da kjøper du 360 ? Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Hvorfor hakke på folk i det hele tatt? 6752877[/snapback] Synes det er et ganske relevant spørsmål. Er jo bortimot galskap å være GTA fan og ikke kjøpe 360. Man får alt sammen, med mer til. For halve prisen eller enda billigere Og NÅ, ikke muligens om 1-2 år. 6752918[/snapback] Gidd å betale 3,5k for et replika av GTA, når du i tillegg har mest lyst på en PS3. Tviler på det er mange av dem som kjøper PS3 bare for å spille GTA. For øvrig så kan GTA4 bare våge seg å ikke bli bedre enn Saint's Row. 6753295[/snapback] Poenget er vel at det er mye bedre enn GTA og det er ute nå ? Om GTA4 blir bedre eller ikke er jo ikke så relevant. GTA4 kommer nok ikke før om 2 år. Så det er altså bedre å sitte å tvinne tommel totter et par år hvis man er GTA fan. Skjønner. Så mye betyr altså merkennavn. Endret 27. august 2006 av Staal Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Saints Row er kanskje bedre enn GTA siden det på mange måter er en oppfølger til nettopp GTA. Rocsktar vil jo også se på feil og mangler fra sine foregående spill og Saints Row. Derfor tror jeg GTA4 vil overgå SR. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Saints Row er kanskje bedre enn GTA siden det på mange måter er en oppfølger til nettopp GTA. Rocsktar vil jo også se på feil og mangler fra sine foregående spill og Saints Row. Derfor tror jeg GTA4 vil overgå SR. 6753644[/snapback] Og så ? Skal det være en god grunn til ikke å kjøpe dette spillet, eller 360 ? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Fanboys? Var det noen som mente at staal var fanboy. Isåfall bytter han side rett som det er, les litt av innleggene hans.... Er jo genialt forsovidt for fans av gta serien og kunne spille SR i mellomtiden, er jo alt for lenge til gta4. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Jeg tolker utifra den relative stillheten i denne tråden at jeg har truffet midt i blinken. Det finnes rett og slett ingen god grunn til å la være hvis man er GTA fan. Det finnes ingen bra argumenter i mot som ikke vil være helt tåpelige eller ose merkenavn fanboy av. Og spillet har jo også en bra multiplayer visstnok. Er ikke dette noe GTA fans har drømt om i årevis ? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg tolker utifra den relative stillheten i denne tråden at jeg har truffet midt i blinken. Det finnes rett og slett ingen god grunn til å la være hvis man er GTA fan. Det finnes ingen bra argumenter i mot som ikke vil være helt tåpelige eller ose merkenavn fanboy av. Og spillet har jo også en bra multiplayer visstnok. Er ikke dette noe GTA fans har drømt om i årevis ? 6754030[/snapback] Du drar noen underlige slutninger Staal.. Løp å kjøp 360 til en billig penge, for man har fått 1 stk spill som skal være veldig bra. En subjektiv vurdering sier at spillet er bedre enn GTA. Skjønner ikke helt hvor du vil hen.. Hva er det du prøver å bevise her? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg forstår ikke hva denne Staal figuren her vil frem til. Han hakker ned på alt og alle uten å virkelig stå for noe selv. Det er mye lettere å snakke ned om noe en å stå fast på en egen mening. (derfor vi har mange umodne fanboys her) Saints Row ser jeg frem til og skal ha det på fredag. God grafikk og kjent gameplay. Demone var bra og de har fikset fps problemene. Så dette lover godt. Viss folk vil vente på PS3 så la de gjøre det. Viss du har 360 og liker next gen nå så gjør det for deg selv. Ikke klag på alle andre som ikke er som deg. Folk og konsoller er forskjellige. Det som gjør ting så morro. Og selvfølgelig blir spill bedre med tiden. Folk lærer jo. Det er som: Rockstar Table tennis - Much much better then PONG. Så kan vi vennligst stoppe med slike topic som dette. Viss man vil poste en link til en reveiw så tror jeg det var en tråd til det. For denne her var åpenbart bare et middel i en krig som er så gammel og irriterende at det nesten ikke er morsomt lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå