Solid Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Her skal Du vurderes. Reglene: Gi brukeren over deg en vurdering fra en skala fra 1-10 der 10 er det beste. Gi en liten forklaring på hvorfor du ga den karakteren utifra personlige kriterier, oppfattelse av brukeren og andre selvfølgelige grunner. Have fun and play fair. Moderator notis: Ikke spam tråden og ikke skriv annet enn om brukeren over deg. Dette er ikke SO5. Innlegg som ikke er on topic blir slettet uten varsel. Endret 27. juni 2006 av Dotten Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Solid: +for kul avatar. +++ du bor "I hulen bortenfor trollet." Og jeg er mektig imponert over at du har internet "I hulen bortenfor trollet." + fordi du startet denne tråden. -for _ bak nicket ditt Dommen faller på en sterk 8. Håper dette duger for deg frøken Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 veit ikke hvem SCV er, første gang jeg ser han. 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) ATi-Radeon: + Husker han godt fra den tiden jeg begynte og henge her. + Han startet også google-leken. + fantastisk signatur, men avataren trekker han ned fra 10eren 9 Endret 26. juni 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 PepsiCo -Tror han er diktator -Har Pepsi i nicket. Det er fy-fy. +Holder liv i OT-baren +Er 89-gutt -Er gutt -Har tidenes styggeste hjemmeside 4 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) PepsiCo-Tror han er diktator -Har Pepsi i nicket. Det er fy-fy. +Holder liv i OT-baren +Er 89-gutt -Er gutt -Har tidenes styggeste hjemmeside 4 6384467[/snapback] Tomatulf + Har mange gullkorn + Sier mye smart + Har en avatar som jeg føler jeg burde kjenne igjen - Virker litt nerd () - Er en gutt blir en 6 Endret 26. juni 2006 av GrandMa Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 +Kirby avatar +prøvde å få 6r i norsk :S -bestemor nick -ingen info om han :O 5/10 ++ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 D3nnis -3tall i nicket. +Firefox link i signatur -Ellers harry signatur +Fra samme by som morfar +ikke bare nerde-interesser 7/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) D3nnis: -Har ikke utmerket seg spesielt i OT-baren +Har ikke utmerket seg negativt, ihvertfall Etter litt skanning av innlegg kan vi fortelle at: +Han foretrekker Batman +Han liker iste -Han kødder med skolemaskiner -Hører på tvilsom musikk ----Gulost? +++Hjelper til i "Lurer du på hva sangen heter?", som gjør forumet et bedre sted. En svak 7er. Endret 26. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) SteffyBoy +Lekent nick +Hyggelig +Lett å prate med +God filmsmak +Alltid gode avatarer +Forumhore +Har en meget god blogg +God evne til å formulere seg + - Mange - gode gullkorn -Redder ikke SO. -Liker ikke Donnie Darko ( ) 10 p. Endret 26. juni 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tomat-Ulf: -Kom inn og ødela alt jeg hadde skrevet om Steffyboy. +En gjenganger i OT-baren. +Alle liker da Tomat-Ulf? +I OT-baren kommer han med innlegg som stort sett har en underholdningsverdi over gjennomsnittet. -Har uklar avatar. -Heter ikke Ulf Det faktum at han ikke heter Ulf sammen med at han gjorde at jeg måtte omskrive hele innlegget mitt gir han en meget sterk: 8 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) DurinVIII: + En bruker jeg føler har vært her en stund, og etablert seg + Jeg ignorerer ikke innleggene fra denne brukeren, slik jeg gjør med de fleste fra 2004 og utover () + Hjelper ofte folk i SO5 - Gir folk support i SO5 + Ikke like dum som de fleste brukerne med flest innlegg i Spill-kategorier Han får en svak 8er, et lite pluss fordi han har fin døgnrytme. (sånn, nå får du skrive om meg hvis du ønsker det) Endret 26. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Steffyboy: +En bruker alle vet hvem er, og som alle respekterer. +En bruker som har innlegg og lager tråder med underholdnings- og nytteverdi til de grader over gjennomsnittet (Bevis). +Gode avatarer. -Er fra Bergen. Siden han skal flytte, så er ikke bosted i nærheten av å vippe ham ned fra toppkarakteren. En soleklar: 10 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 DurinVIII: + Er usikker på hvorfor, men har følelsen av at han bestandig har vært her. + VIII gir meg en følelse av Lancer Evo 8, og det er ikke en uting. + Leser innleggene til denne personen. - At han har Durin i nicket, som minner om AMD Duron, når han egentlig har Intel selv. 8 Lenke til kommentar
Axes Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Supremex: + Tøff avatar + Bruker Opera + Han har 2001 innlegg, noe som minner meg om crossen - Han virker litt kjedelig av en eller annen grunn 8 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Axes: - 2 i snitt - Liker grindcore/lignende - Liker Ringenes Herre --- Hele den situasjonen med fyren du ville skulle hoppe på deg, slik at du kunne banke ham + Liker Cola 3 (alle vurderinger kan ikke være positive) Endret 26. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) SteffyBoy: -Liker ikke grindcore/lignende -Liker ikke Lotr +Liker Cola +Skummel 3p by the way... til Tomat-Ulf: "--Kjenner ikke til brukere han vurderer" -Du kjenner vel ikke til meg heller?- "-Er ubrukelig" -Er jeg ubrukelig?- "-Å krone deg selv til konge anser jeg som helt tåpelig" -Tomat er tøft!- "-"_" er litt sånn fjortis liksom" -er jeg fjortiss? du er 5 år yngre enn meg!- Endret 26. juni 2006 av King_P Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) King_P -Liker ikke Steffy -Gjør lite undersøkelser før han lager innlegg -Kjenner ikke til brukere han vurderer -Er ubrukelig -Å krone deg selv til konge anser jeg som helt tåpelig -"_" er litt sånn fjortis liksom +Liker Cola Revurdering: 2 Endret 26. juni 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Tomaten +God filmsmak (og med det mener jeg nesten lik smak som meg ) +Fornuftig, intelligent, underholdende +Han trosser meg og liker DD, noe flere ikke tør +Han setter pris på Andy Kaufman, en komiker kun overgått av Lenny Bruce +Gullkorn kommer i hytt og pine +God å ha på MSN når man kjeder seg -Tidligere nevnt; Donnie Darko +Åpen for tolkninger av 2001, noe vi liker --Har ikke sett Star Wars 9 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) SteffyBoy +Herlig sarkastisk. +Full av gullkorn. +Fin-fin døgnrytme. +Er ikke så begeistret for Pepsi. +Han fikk meg til å se Oldboy. +Han ordlegger seg på en meget elegant måte. -Han mener at våre to største komikere er Andy Kaufman og Lenny Bruce. -Liker ikke Ringenes Herre-filmene(/bøkene?) (Nei, egne meninger skal vi ikke ha noe av). 9,9. Endret 26. juni 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg