DE1 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Heisann! Jeg skal selge 1000 t-skjorter av typen hardware.no LAN t-skjorter. - Pcen kræsja i går så Photoshop er ikke helt i hus enda. Noen som kan lage en annonse til t-skjortene for meg? Betaler ikke for det, men den/de som gjør det får en klapp på skulderen og en stor takk fra meg! Praktisk info: Formatene i pixler er 468x400 og 768x150. Pris på t-skjorte er 100,- koster de. 125,- med porto. Link til tråden om t-skjortene Annonsen kan sendes som hvilken som helst filtype ca. Vil helt ha .pdf fila så jeg kan gjøre evt. små-endringer. På forhånd, tusen takk! Endret 25. august 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Reached Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Gratis bump fra meg her. Håper noen gidder å lage! Endret 25. august 2006 av Adey Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Hehe, den lo jeg godt av - Skal prøve meg litt selv i Photoshop når jeg får lagt det inn.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Legger ut mitt 768*150 pixels annonse i håp om at noen tar hintet. Er ikke mye photoshop-skills i meg så jeg håper veldig på at noen prøver. Alt er bedre enn ikkenoe.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Om man designer en top-annonse som det der vil jeg tro de vil bli lagt merke til, hva med å slenge en render av ei t-skjorte (HW LAN t-skjorten - selvsagt) i bakgrunnen? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Hm.. Skjønner ikke helt hva du mener, kan du lage t-skjorten? Altså, et bilde av t-skjorta? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Se for deg en top-annonse med teksten "HW-LAN, t-skjortene er ferdige" Med en mørk t-skjorte i bakgrunnen, ergo teksten over t-skjorten som da er i bakgrunnen, et lite blikkfang er det jeg tenker på. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Ja, da snakker vi samme språk. Går og legger meg, men skal prøve i morgen igjen jeg Natta! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Det hørtes bra ut, jeg laget et eksempel-bilde, men blei rettere ulykket under redigeringen, men du ser hva jeg inne på, Bare et utakst (Det blåe på t-skjorten aner jeg hvorfor er blitt slik): Endret 25. august 2006 av Aalton Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Tusen takk. Skjønte det. Skal se på det nå i kveld! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det hørtes bra ut Selvsagt, bør du legge inn HW LAN t-skjorten i bakgrunnen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Jupp - Har ikke fått tid til å gjøre det i kveld. Men prøver i morgen kveld hvis jeg rekker Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 En gammel man sa, Tid man nok av - stund er det verre med Jeg gleder meg til å se det ferdige resultetet ditt, tror det kan bli bra. Men blir et animasjon, eller stillbilde.annonse? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Veit foreløpig ikke hvordan jeg lager animasjon i imageready (Photoshop).. Men det skal jeg prøve å finne ut. Tid har jeg ja, studen kommer i morgen kveld tror jeg Skal jobbe 12 timer i morgen så blir ikke ferdig før i 19.-tiden... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Eg gav deg no ein link til eit par tutorialar om animasjon i ImageReady for ikkje so lenge sidan... (Eller rettare sagt, link til ein tråd med eit par lenkar.) Lenke til kommentar
supertine Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Heisann! Jeg skal selge 1000 t-skjorter av typen hardware.no LAN t-skjorter. - Pcen kræsja i går så Photoshop er ikke helt i hus enda. Noen som kan lage en annonse til t-skjortene for meg? Betaler ikke for det, men den/de som gjør det får en klapp på skulderen og en stor takk fra meg! Praktisk info: Formatene i pixler er 468x400 og 768x150. Pris på t-skjorte er 100,- koster de. 125,- med porto. Link til tråden om t-skjortene Annonsen kan sendes som hvilken som helst filtype ca. Vil helt ha .pdf fila så jeg kan gjøre evt. små-endringer. På forhånd, tusen takk! 6740565[/snapback] du kan sende en mail til [email protected] og spørre han, han designer masse annonser og har hatt alt designet til flere LAN-parties. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Eg gav deg no ein link til eit par tutorialar om animasjon i ImageReady for ikkje so lenge sidan... (Eller rettare sagt, link til ein tråd med eit par lenkar.) 6749501[/snapback] Har sett på dem, og er takknemmelig for dem. Har dog ikke blitt noe klokere på det... Men tusen takk uansett! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Begynner jeg å nærme meg hva du tenkte eller, Aalton? Sånn ca ivertfall. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Der har du et greit utkast Husk det skrives HW LAN uten bindestrek i mellom, dette kom CWH og pirket på meg når jeg skrev det.. Teksten må også forbedres en del, samme gjelder forsågvidt også logoen T-skjorten kan du gjerne illustrere litt mer, slik at vi ser det står Hw-lan f.eks der Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Mine forslag: En sort of en hvit, men er kanskje litt skrekk film? ikke vet jeg. edit: laga en animasjon og en hvor logoen har rodt i seg, ble litt kult syntes jeg.. Endret 28. august 2006 av joltaire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå