Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har prøvd en stund nå å få gjort om mitt Live Gold abb. til Live Silver. Jeg har prøvd flere ganger å ringt til Xbox, venter veldig lenge, så får jeg et automatisk svar om at jeg skal legge igjen telefon nummeret mitt så ringer de tilbake. Det har skjedd hverr gang jeg har prøvd. Så finnes det noen annen måte å få avsluttet Live Gold abbonementet sitt? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kan du ikke bare la tiden løpe ut? De trekker vel ikke automatisk, såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Tror det blir trekt automatisk hvis du ikke gjør noe. :/ Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 https://billing.microsoft.com/home.aspx logg deg inn på den med hotmail kontoen så kan du fikse og fakse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Var masse forskjellig der, men kom liksom aldri frem til "Press here to cancel your Gold subscription". (logget på med gmail kontoen min ) Men det sto noe om "monthly renewal", hvordan finner jeg ut om jeg har på det? Hvis jeg ikke har det er det jo ikke noe farlig. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Etter mine erfaringer blir Xbox Live ikke oppdatert automatisk. Jeg ble sist gang spurt om jeg ville oppdatere. Endret 24. august 2006 av Petrus89 Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ring til support å si du vil avslutte live abb. Var i allefall det jeg gjorde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ring til support å si du vil avslutte live abb. Var i allefall det jeg gjorde. 6736188[/snapback] Som jeg skrev i første post, så har jeg prøvd det flere ganger.... Får bare et automatisk svar som sier jeg skal legge igjen nummeret, så ringer de opp. Men det gjør de aldri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Ring til support å si du vil avslutte live abb. Var i allefall det jeg gjorde. 6736188[/snapback] Som jeg skrev i første post, så har jeg prøvd det flere ganger.... Får bare et automatisk svar som sier jeg skal legge igjen nummeret, så ringer de opp. Men det gjør de aldri. 6736234[/snapback] Prøv igjen senere til du får svar. Jeg har alltid gjort det ved å ringe. Hvis kredittkortet ditt allerede har utgått blir ab. automatisk avsluttet. Du kan også gå til xbox.com og logge deg inn der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Kredittkortet mitt gått ut? Hvorfor skulle det det? Har forresten trykt meg rundt overalt på siden til xbox, står "press here to cancel" og slikt over alt, men kommer bare frem til at du må ringe. Så får prøve det et par ganger til da en annen dag.. Endret 26. august 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har enda ikke opplevd å ikke få svar der.. Alle kredittkortet har vel en utløps dato? Det har iallefall alle de jeg har sett, utenom minibank kortet mitt.. Lenke til kommentar
Xbox360Andrew Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hvorfor fjerne gull?? Du får ikke spillt med andre på Live uten Gold... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Hvorfor fjerne gull?? Du får ikke spillt med andre på Live uten Gold... 6748977[/snapback] Hva skal jeg med det når jeg ikke bruker Xbox'n min noe særlig? :S Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det er neppe tilfeldig at det er så skrekkelig vanskelig å avslutte et Gold-abonnement, her tjener MS store penger. For jo, de blir fornyet automatisk. Det er latterlig at man ikke kan velge å nedgradere (eller å fjerne kortinformasjon) via Xbox Live. Problemet var i og for seg det samme med Live til gamle Xbox også. Jeg tok opp problemet med Major Nelson på X05 (Eller var det Games Convention?) i fjor, da lovte han at nedgradering skulle bli så mye enklere bare Xbox 360 kom ut. Føler meg ikke overbevist enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg tok opp problemet med Major Nelson på X05 (Eller var det Games Convention?) i fjor, da lovte han at nedgradering skulle bli så mye enklere bare Xbox 360 kom ut. Føler meg ikke overbevist enda. 6749206[/snapback] De kunne også tatt hånd om et problem som nesten er ennå større - at gamle Xbox Live-kontoer som har stått ubrukt i 60 dager vil bli tapt for evig tid. Dvs. ingen får registert gamertags som er låst, og selv ikke de som eier/eide kontoene får brukt de igjen. Og med tanke på at folk kan registrere 3 (muligens fler) Live-kontoer på en Xbox 360, så burde de begynne å tenke over ubrukte tags. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 De kunne også tatt hånd om et problem som nesten er ennå større - at gamle Xbox Live-kontoer som har stått ubrukt i 60 dager vil bli tapt for evig tid. Dvs. ingen får registert gamertags som er låst, og selv ikke de som eier/eide kontoene får brukt de igjen. Og med tanke på at folk kan registrere 3 (muligens fler) Live-kontoer på en Xbox 360, så burde de begynne å tenke over ubrukte tags. 6750317[/snapback] Da må de også betale for 3 live acc. Hvis de da ikke bare har 3 live silver acc. noe som ikke er noe vits i. Man kan registrere så mange man vil. Hver acc må også være knyttet til en egen mail adresse. Dvs at du kan ikke lage 3 live acc og bare ha en mail adresse. Lager man da 3 live acc må du derfor ha 3 mail acc også. Etter en stund vil jo denne mail acc gå ut hvis man er inaktiv på mail og live acc og dermed slettes. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Seier de her at når eg har regga den måneden som er gratis i premium, så er dt ingen vei ut?!?!!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Det gjelder bare når du har kjøpt en måned eller fler med kort, ikke gratismåneden. For å avslutte det, så må du ringe de. Men det kan være vanskelig å få svar, jeg har ikke fått det enda.,, Endret 27. august 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 jeg syns det er elendig at man må ringe til en support greie i sverige for å kansellere det. hvorfor ikke bare ha en "Cancel" knapp på live.com ? bare for å tjene mere $ er jeg sikker på. jeg kom forresten igjennom ganske raskt når jeg ringte dem. prøv å ring tidlig på dagen for eksempel, kanskje det er mindre trafikk da. og jeg ble belasta automatisk forresten. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) https://billing.microsoft.com/home.aspx logg deg inn på den med hotmail kontoen så kan du fikse og fakse 6735966[/snapback] Endret 27. august 2006 av DjShugaA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå