Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener de egentlig med "ikke hentet"? For se om jeg gidder å ringe de enda.

6734055[/snapback]

Med "ikke hentet" mener de at varen ikke er hentet av mottaker.

Du bør ringe dem for å høre hva som ha skjedd. Det kan være lurt at du sjekker bestillingshistorikken i nettbutikken for å se om du av vanvare har krysset av for henting i Postautomat.

Lenke til kommentar

Pakken har tydeligvis blitt lagt i postautomaten i sandefjord, og der blir den ikke liggende i mer enn 24 timer (tror jeg). Hvorfor den har blitt sendt dit får du ta opp med mamoz.

 

EDIT: Ring dem og få saken ut av verden.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Glemte å oppdatere her. Jeg fikk da altså en mail hvor de sier at noe har gått "skikkelig galt", og at de hadde sendt tastaturet med riktig leveringsmåte. Men, skjermen, den var visst ikke på lager lenger!

 

Makan til tull, når jeg bestillte var jeg påpasselig med å sjekke at den var på lager, og det var faktiskt hele grunnen til at jeg bestillte derfra. Hvor kan skjermen min ha blitt av når den på papiret skulle vært i en postautomat i Sandefjord? Nå står det at skjermen er "Ubekreftet 12.10.2006". Kan ikke huske jeg har krysset av på noe om at jeg skal ha delene sendt hver for seg, så kunne heller tenkt meg at de ikke sendte tastaturet slik at jeg kunne bestillt alt fra et annet nettsted.

 

Jaja, får vel bare sende mail til de om at jeg ikke er interessert i skjermen (det står at ordren min er ferdig). Hater når det skal bli slik! Ville dere gjort det samme?

Endret av Matias
Lenke til kommentar

Jeg hadde nok ikke giddet å vente til oktober, i hvert fall ikke hvis jeg virkelig trengte skjermen. Dessuten kan det jo godt hende det dukker opp et bedre tilbud innen 12. oktober. Ymt frampå om du kanskje kunne få en litt bedre skjerm til samme pris. Hvis de avviser, hev kjøpet. Det har du krav på i og med at forsinkelsen blir såpass stor.

Lenke til kommentar
Noen andre som vet hva som foregår?

 

Jeg bestilte en pakke fra Komplett på torsdag 24 med levering til postautomaten på Oslo S, akkurat det samme skjedde med meg; pakken ble levert til automaten i Sandefjord, men jeg fikk SMS med beskjed om at den lå klar på Oslo S.

I motsetning til deg fikk jeg ingen info fra Komplett om at noe hadde gått galt, jeg måtte selv ringe rundt og lete opp denne infoen. I pakkesporingen stod det jo at pakken hadde blitt levert til automaten i Sandefjord og at den hadde blitt returnert til Komplett samme dag. Etter hvert viste det seg at Komplett hadde sendt flere pakker til feil automat uten at de hadde gjort noe for å informere kundene.

 

Jeg har nå snakket med de og skal levere pakken gratis med bud.

 

Komplett får trekk for treg reaksjon og manglende oversikt, men pluss for raskt å rydde opp når de ble informert om tabben.

Lenke til kommentar

Vel, det som er morsomt er at jeg har sjekket absolutt alle nettbutikkene som har den skjermen, og ingen har den på lager lenger. Snakk om uflaks. Vet ikke om jeg må finne meg en annen skjerm. Er det et eller annet dumt salgstriks med at lagerstatusen på varer ikke oppdateres? Var jo flere skjermer når jeg bestillte. Eller tror dere at hele bestillingen gikk til faen, og at de bare sier at de gikk tom for skjermen like før jeg bestillte? Vet nå ikke hva som er havnet i postautomaten i Sandefjord i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...