Zephyr Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Da kom endelig mitt nye skjermkort i posten og etter noen timer med skruing og formatering var tiden inne for en runde med Oblivion i Ultra High Settings Gleden var forsåvidt kortvarig. Jeg har artifacts, mange artifacts, men de er ikke som de jeg "pleier" å få. Ser ut som om en dårlig rippa DVD. Med masse små firkanter i alle farger som hopper rundt på skjermen. Noen ganger er det mange, andre ganger ingen. Prøvde også 3DMark01, 03 og 05, men samme greiene der. Prøvde tilogmed å spille en video, men fortsatt artifacts. Det som også er litt rart er at kortet står klokka til 500/600. Det skal jo være 625/725 tror jeg. Har ikke turt å gjøre noe siden det allerede er artifacts. Temp ligger mellom 65-80C så det skulle ikke være problemet. Drivere: Bruker nyeste Catalyst 6.8 med CCC. PSU: Hiper 580W Type R CPU: C2D E6600 MB: ASUS P5W DH Deluxe RAM: Geil 2x1G CL5 Er det noen som kan ha en løsning her eller er det bare å sende i retur? Endret 24. august 2006 av Zephyr Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Med sånne feil rett ut av boksen, så lener jeg mot produksjonsfeil og ikke overoppheting. Kjernen kan være skadet eller minnet kan være korrupt da det også produserer slike artifacts. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Det er det jeg er redd for ja. Sånn ser det da ut Lenke til kommentar
Qgg Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Det er det jeg er redd for ja. Sånn ser det da ut 6733532[/snapback] Har det samme problemet med mitt nvidia club-3d 7600gs PCI-ekspress 256mb kort... tenker jeg skal ta det med tilbake til forhandler... Endret 24. august 2006 av Qgg Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hehe..ditt så jo virkelig ødelagt ut da Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kortet er focka ja Ang klokkingen, så er det fordi det kun kjører på 625 i 3D modus... det klokkes ned i windows Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 ok, men hvordan kan jeg se hva jeg kan klokke det til da? Prøvde med Overdrive, men det skjedde ikke noe i CCC. Står en stund på at den leter etter høyeste hastighet, men når den er ferdig står det fortsatt 500/600. Kanskje fordi jeg allerede har artifacts? Jaja, da var det retur på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå