Fruktkake Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei. Jeg har et nokså irriterende problem her i Opera 9.01. Hvis jeg går på Gmail.com, og går inn på Diskusjon.no, vil ikonet til hurtigtasten (de rett over fanene) bli til Gmail.com sitt. Her er et skjermbilde: Har noen en løsning på dette? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har opplevd dette sjølv. Gå inn på C:\Documents and Settings\<ditt brukarnam>\Programdata\Opera\Opera\profile\images\. Så slettar du det ikonet som er feil. Dette skal fikse problemet! (Viss du ikkje finn denne mappa, hugs å sjekke at du har aktivert "Vis skulte filer og mapper" i Verktøy --> Mappealternativer --> Vis. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Jeg går utifra at det er det samme som blir gjort i tools/delete private data. Men det er ikke en permanent løsning, problemet kommer igjen senere. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Nå sender jeg forresten inn en bug-report til Opera Software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå