TaZ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Kan dere ta vekk krysset ved innlogging,er lett å glemme å ta den vekk når du sitter på en public maskin.. Blir så mye enklere.. Di som vil alltid være logget inn trenger bare å sette den en gang... #EDIT oppdatering# QUOTE(Ueland @ 01/05-2007 : 14:21) På tide å få gjort noe med det ja.Det ser ikke ut som at detet er et særlig stort problem blant folk, og vi tar først å gjør om på innhold om flere/mange brukere ønsker det, når det gjelder denne saken er det ikke mange som har utrykket ønsket om at den burde være deaktivert som standard. (Merk: At noen har ønsket det for type et år siden, betyr ikke at alle mener det nå lengre, men tråden er åpen for diskusjon) 8511501[/snapback] Endret 1. mai 2007 av taz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er da bare å benytte den vannen å klikke logg-ut når man er ferdig å benytte forumet, vanlig nettvett det Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Syns den er litt lureri den ja Litt dumt å dra på bibliotek å låne en maskin så glemmer man å logge av så er man pålogget der forever Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er vel ikke verdens største problem. Men så er det vel sannsynligvis ikke akkurat verdens vanskeligste ting å forandre heller da. Jeg kan jo se at det kanskje ville være bedre å ha den uavkrysset som standard, slik at folk slipper å få brukerne sine missbrukt på biblioteker og kompiser sine PC-er. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Exactly, Orresnei... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Det er da bare å benytte den vannen å klikke logg-ut når man er ferdig å benytte forumet, vanlig nettvett det 6728146[/snapback] Var vel det MS tenkte og når dem lagde div. programvare Men seriøst ingen fra hw som gidder å svare/gjøre noe med det? Endret 24. august 2006 av taz Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Skulle gjerne vært gjort noe med dette, har flere ganger vært inne på biblioteket og glemt meg.. Er jo dessuten ikke vanskeligste tingen for hw.no å fikse. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det har vært svart på akkurat dette nå nylig. Ueland skrev et svar et eller annet sted, husker ikke hvor,men søker du på innleggene hans i denne kategorien så finner du nok hva han har svart i denne saken Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Det har vært svart på akkurat dette nå nylig. Ueland skrev et svar et eller annet sted, husker ikke hvor,men søker du på innleggene hans i denne kategorien så finner du nok hva han har svart i denne saken 6738853[/snapback] Han svarte ikke på akkurat dette,han svarte på det det med at du kunne bare være innloget med 1 maskin eller noe i den duren.. Grunnen til at jeg vil ha det krysset vekk er at jeg iløpet av en dag når jeg er i nordsjøen gjerne logger meg inn opptil 10 ganger på forskjellige maskiner ombord.. Har mye dødtid i min jobb.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dette er tatt opp for ikke så lenge siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=602487&hl=+husk Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Dette er tatt opp for ikke så lenge siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=602487&hl=+husk 6742575[/snapback] Igjen,den dikusjonen omhandler noe annet,og ikke det jeg vil frem til.. Det blir ikke svart på det jeg spør om her... Endret 26. august 2006 av taz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Den threaden som blir linket til av TSP opptar akkurat samme probleme som du forteller her, bare at den har en forslag til en løsning på problemet. Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Den threaden som blir linket til av TSP opptar akkurat samme probleme som du forteller her, bare at den har en forslag til en løsning på problemet. 6745109[/snapback] Spørsmålet her er jo om det går ann å ikke ha Husk meg funksjonene avkrysset som standard? Må jo være mulig å få svar på det, Ja eller Nei, og kanskje en begrunnelse på hvorfor. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Det er snakk om å endre en bitteliten sak i en template, ikke værre enn det. Mener å huske at "Husk meg" faktisk ble skrudd av som default før forumet ble oppgradert til IPB 2.x. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Mener du at IPB er så "dumme" at de skrur den funsjonen på som standard? EDIT: Kanskje bedre at IPB gjør det enn HW Endret 26. august 2006 av JonT Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Hva er poenget med "Tilbakemeldinger om forumet" vist ingen fra forumet gidder å svare? Ser at di fleste spørsmål forsatt står ubesvart fra HW sin side... Trodde ferietiden var over nå.. Endret 27. august 2006 av taz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hva er poenget med "Tilbakemeldinger om forumet" vist ingen fra forumet gidder å svare?Ser at di fleste spørsmål forsatt står ubesvart fra HW sin side... Trodde ferietiden var over nå.. 6749939[/snapback] Det har intet med at man ikke gidder å svare, ting skal gå igjennom forskjellige ledd og drift og ueland og andre har MYE å gjøre så smør dere med tålmodighet ok? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Det har intet med at man ikke gidder å svare, ting skal gå igjennom forskjellige ledd og drift og ueland og andre har MYE å gjøre så smør dere med tålmodighet ok? Var da volsomt det da... Er jo bare å skrive "vi ser på saken" Er det for mye forlangt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Var da volsomt det da... Er jo bare å skrive "vi ser på saken" Er det for mye forlangt? 6753698[/snapback] Saken BLIR jo sett på...så snart noen har tid til å komme med en uttalelse så kommer uttalelsen, er det så vanskelig å skjønne? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hadde vært fint å fått den avslått som standard ja, det er sjeldan eg nyttar ei ny maskin der eg kan la forumet hugse meg, har faktisk berre to maskiner eg kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg