exin89 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Har laget en skisse av et kabinett ca 51*51*22cm Hva tror dere, 120MM vifte foran og 92mm bak, muligens vifte i topp/side. Bygger det av 12mm finèrplater, og HK og Bakplate fra et gml kabinett. Og Lakkerer det hele svart Jeg vil gjerne ha noen tilbakemeldinger på hva dere syntes om skissen og prosjektet. Endret 23. august 2006 av exin89 Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 standard. syns du burde finne på en spessiel form eller noe.. men skissa var fin.. men hvis du lager noe spessielt med den så er det morsomere =) Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Som hva da, hva vil du ambefale, vil ha enkel stil, uten masse dilldall, kanskje jeg kan lage skrå i hjørnene elns. Kan jo ha frontpanel som er skrått innover (som snekkern sitt) men vil ikke kopiere det. hadde sikkert blitt fint med skrå hjørner i alle hjørnene, blir litt værre med PSU men kan jo ha det i front på sidene og i toppen Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Sånn ble det da. Kom med ideer til hva jeg kan gjøre for å få det mere originalt Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Enig i at det der ble litt standard. Du kan jo søke litt på nettet å se hva folk har gjort før for å få inspirasjon. Tror du greier å gjøre noe kreativt med det! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Når du først går inn for å lage og modde et kabinett bør du gjøre det skikkelig og spesielt. Prøv å lage noe som ingen andre har. Mvh Erling Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Når du først går inn for å lage og modde et kabinett bør du gjøre det skikkelig og spesielt. Prøv å lage noe som ingen andre har. Mvh Erling 6746232[/snapback] enig der ja !! og visst du alt skal lage det i tre, så ville jeg har lagd i hobbyplater eller lignende og ikke malt det... blir MYE finere..stilrent,og orginalt Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Når du først går inn for å lage og modde et kabinett bør du gjøre det skikkelig og spesielt. Prøv å lage noe som ingen andre har. Mvh Erling 6746232[/snapback] Ja det var det da. Fantasien stopper helt opp, kommer ikke på noe så veldig spesielt egentlig Eneste jeg kommer på er å bruke veggpanel og bygge kabinett av og hjørnelister rundt hele. kunne jo blitt stilig Noen som kommer på noe jeg kan gjøre, for å få noe spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå