Gå til innhold

Lage Kabinett av Finèrplater

Anbefalte innlegg

Har laget en skisse av et kabinett ca 51*51*22cm

Hva tror dere, 120MM vifte foran og 92mm bak, muligens vifte i topp/side.

Bygger det av 12mm finèrplater, og HK og Bakplate fra et gml kabinett.

Og Lakkerer det hele svart :love:

Jeg vil gjerne ha noen tilbakemeldinger på hva dere syntes om skissen og prosjektet.

post-71425-1156284645_thumb.jpg

Endret av exin89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som hva da, hva vil du ambefale, vil ha enkel stil, uten masse dilldall, kanskje jeg kan lage skrå i hjørnene elns.

Kan jo ha frontpanel som er skrått innover (som snekkern sitt) men vil ikke kopiere det. hadde sikkert blitt fint med skrå hjørner i alle hjørnene, blir litt værre med PSU men kan jo ha det i front på sidene og i toppen

Lenke til kommentar
Når du først går inn for å lage og modde et kabinett bør du gjøre det skikkelig og spesielt. Prøv å lage noe som ingen andre har.

Mvh Erling

6746232[/snapback]

:thumbup::thumbup::thumbup: enig der ja !! og visst du alt skal lage det i tre, så ville jeg har lagd i hobbyplater eller lignende og ikke malt det... blir MYE finere..stilrent,og orginalt :w00t:

Lenke til kommentar
Når du først går inn for å lage og modde et kabinett bør du gjøre det skikkelig og spesielt. Prøv å lage noe som ingen andre har.

Mvh Erling

6746232[/snapback]

Ja det var det da.

Fantasien stopper helt opp, kommer ikke på noe så veldig spesielt egentlig :thumbdown:

Eneste jeg kommer på er å bruke veggpanel og bygge kabinett av og hjørnelister rundt hele. kunne jo blitt stilig

Noen som kommer på noe jeg kan gjøre, for å få noe spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...