Gå til innhold

Nokia nå ute med oppdatering av FW til Series 60

Anbefalte innlegg

Endelig har Nokia fått ut fingeren og fått ut program for oppdatering av FW til Series 60

http://www.nokia.co.uk/nokia/0,1522,,00.ht.../softwareupdate

Oppdaterte nettopp min N70 fra Versjon 3.0 til Versjon 5.0

Det fungerte meget bra, eneste man trenger er en USB kabel, driverene til kabelen og programvaren man laster ned i fra linken lengre opp :)

Beklager visst dette er blitt postet før, men kunne ikke finne en lignende post

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig har Nokia fått ut fingeren og fått ut program for oppdatering av FW til Series 60

http://www.nokia.co.uk/nokia/0,1522,,00.ht.../softwareupdate

Oppdaterte nettopp min N70 fra Versjon 3.0 til Versjon 5.0

Det fungerte meget bra, eneste man trenger er en USB kabel, driverene til kabelen og programvaren man laster ned i fra linken lengre opp :)

Beklager visst dette er blitt postet før, men kunne ikke finne en lignende post

6719760[/snapback]

Dette er jo helt fantastisk.. Endelig har Nokia også skjønt det som SE har skjønt ganske lenge nå..

Verden går videre.. Skal oppgradere min 6630 idag. N80'en min ble oppgradert i helga av meg selv, men det var ikke bare enkelt og ikke helt risikofritt..

Lenke til kommentar
Ryktene går om at 3rd edition telefoner snart skal bli inkludert i den listen.

Jeg krysser fingrene :)

6721176[/snapback]

Håper virkelig det kommer snart jeg og, kunne virkelig trengt en FW-update på N73, hadde vært snedig om de la til støtte for å bytte sang på +/- tastene på siden av tlfen.

Lenke til kommentar
Noen som vet om språket blir forandret når man oppgraderer på denne måten eller blir det fortsatt på Norsk?

6722226[/snapback]

Sålenge det ikke ligger ute på den norske siden så ville jeg kanskje ventet noen dager. Send en mail eller ring nokia-norge og hør.

I september blir N73 og N80 også støttet :)

Lenke til kommentar

Menyene ble noe forandret, litt annen bakgrunn.

Har ikke merket noe særlig egentlig, hadde versjon 3 fra før av, og har aldri hatt noe problem med telefonen.

Det som anbefales å gjøres, er å ta sikkerhetskopi av telefonen før du kjører FW update, så oppdaterer du FW og så legger du inn sikkerhetskopien, da får du tilbake telefonen akkurat slik den var fra før av, menyer, bakgrunn og slikt.

Eneste som forsvinner er spillene :(

Språket forandrer seg ikke.

Lenke til kommentar

Du kan oppgradere FW enten med å laste ned filen\ oppgaderingen til pcen, og laste den inn på mobilen med usb kabelen.

Eller via mobilen. Jeg har en Nokia N70 men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan oppgradere FW via mobilen. Noe her som vet hvor den er på mobilen.

TAKKER for alle svar. Jeg ønsker alle en fortsatt god dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...