Gå til innhold

Kulturo: Kulturørt, kan det være noe?


Anbefalte innlegg

Jeg velger å legge ut forslaget her, Henrik, slik at brukernes meninger kan komme frem.

 

Det er mange som driver med egen musikkskapning, og det er en egen forumkategori for dem. Hva med å la disse folkene få legge musikken sin inn i et indekssystem lignende andre nettsteders urørt-opplegg?

 

Kulturørt er i såfall navnet. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg velger å legge ut forslaget her, Henrik, slik at brukernes meninger kan komme frem.

 

Det er mange som driver med egen musikkskapning, og det er en egen forumkategori for dem. Hva med å la disse folkene få legge musikken sin inn i et indekssystem lignende andre nettsteders urørt-opplegg?

 

Kulturørt er i såfall navnet. :D

6715353[/snapback]

 

Er det interesse for noe sånt, i tilfellet?

 

Er det for eksempel interesse på forumet for en demokonkurranse, at folk kan sende inn demoene sine, og så anmelder vi for eksempel en hver måned? Dermed kan vi gi ukjente band litt oppmerksomhet, og kanskje oppdage noen juveler i samme slengen?

 

Det vil i tilfellet være et poeng for oss og også legge ut sangene (eller et utvalg) på nettet, siden demoene i de fleste tilfeller ikke vil være lett tilgjengelige for leserne våre.

Lenke til kommentar
Henrik: Jeg tenkte mer i retning NRK Urørt sitt system (blant mange andre).

Men et anmeldersystem der vi kan trekke frem ukes/månedens beste urørt er jo genialt.

 

Tror dette kan bli en stor hit.

6716304[/snapback]

 

Et system likt NRKs har to ulemper:

1. Det krever mye ressurser å utvikle

2. Det finnes allerede flere populære slike tjenester, jf. urørt og MySpace.

 

Er det ikke smartere å ha noe som er litt annerledes og unikt? Forslag fra leserne mottas med takk, alle gode ideer blir vurdert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Et produkt som leverer det som finnes men atpåtil mye mer, vil nå jeg si høres bra ut. I tillegg ser jeg ikke noe negativt i å ta opp konkurransen med de store. Målet er jo å få flest folk til å bruke kulturo, og dette kan være en av de tingene som får folk til å besøke kulturo heller enn NRK og diverse andre nettsteder som handler om kultur.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...