Amento Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) kommentartråd - Thermaltake Aguila 19.08.2006 Worklog Introduksjon Etter å ha hatt et NZXT Nemesis i 2 år nå så har jeg lyst på en forandring. Ikke bare er jeg lei av kabinettet, det er også kanske dårlig når det gjelder kjøling. Jeg har lett i ca. en uke nå etter et nytt kabinett og valget falt til slutt på Thermaltake Aguila. Det jeg vil oppnå med dette prosjektet er bedre kjøling og et stiligere kabinettet. Endret 25. august 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
SmeltNed Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Godt valg av kabinett må jeg si.... Vurderte det selv for ikke lenge siden, men gikk for et billigere alternativ .... Men hva har du i tankene? En ekstrem übermod eller bare en oppgradering? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hva skal gjøres med kabinettet? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) - Skal gjøre det mer lydløst delvis ved å fjerne gittre osv - Skal sette in Plexiglass på siden og lage hull for en Bzerk 250mm vifte - Skal ha på en motiv på den andre siden. Har noen ideer om hvordan jeg skal ha det på, men er ikke helt sikker enda... - Har også noen planer for frontdøra. Fjerne den nettingen og ha på noe annet. Vi får se hva jeg finner på etter hvert EDIT: BTW, kommer trolig med en update i dag eller i morgen Endret 20. august 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
techs Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Før du gjør feil det skrives Aguila med G! Tror dette blir en nice mod, go on! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Takk for at du sa ifra Skal fikse det... Endret 26. august 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 ser at du har skrevet at du vil "bytte" ut eller gjøre noen endringer på nettingen forran... jeg har Thermaltake Armor og har prøvd meg frem med forskjellige løsninger istede for nettingen... IKKE gjør det... temp i kabinettet gikk opp ca. 5grader og diskene fikk ikke luft omtrent... det er en grunn til at det er innsug hele veien vett Btw ikke ta vekk "foringen" på innsiden av nettingen... gjorde det første uka så når jeg åpna den var det helt sykt med støv inni... nå rengjør jeg hvær 6. mnd Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) ser at du har skrevet at du vil "bytte" ut eller gjøre noen endringer på nettingen forran... jeg har Thermaltake Armor og har prøvd meg frem med forskjellige løsninger istede for nettingen... IKKE gjør det... temp i kabinettet gikk opp ca. 5grader og diskene fikk ikke luft omtrent... det er en grunn til at det er innsug hele veien vett Btw ikke ta vekk "foringen" på innsiden av nettingen... gjorde det første uka så når jeg åpna den var det helt sykt med støv inni... nå rengjør jeg hvær 6. mnd 6744403[/snapback] Planene om forandring på nettingen på døra er et prosjekt som jeg foreløpig bare har tenkt litt på. Hvis du mener foringen bak brønndekslene så har ikke jeg nevt noe om å ta de vekk Endret 26. august 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 ser at du har skrevet at du vil "bytte" ut eller gjøre noen endringer på nettingen forran... jeg har Thermaltake Armor og har prøvd meg frem med forskjellige løsninger istede for nettingen... IKKE gjør det... temp i kabinettet gikk opp ca. 5grader og diskene fikk ikke luft omtrent... det er en grunn til at det er innsug hele veien vett Btw ikke ta vekk "foringen" på innsiden av nettingen... gjorde det første uka så når jeg åpna den var det helt sykt med støv inni... nå rengjør jeg hvær 6. mnd 6744403[/snapback] Planene om forandring på nettingen på døra er et prosjekt som jeg foreløpig bare har tenkt litt på. Hvis du mener foringen bak brønndekslene så har ikke jeg nevt noe om å ta de vekk 6746415[/snapback] HeHe bra grunnen til at jeg nevnete det med å ikke ta bort foringa var fordi du hadde tatt den bort da du viste frem "frontpanel" Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dette begyner å se bra ut! Foresten har du noe erfaring med moddig fra før eller? For du virka langt fra blank på modding. Pluss at du ikke har laga en tråd om hvor man får kjøpt plexi osv. Det jeg syns du burde gjort med vinduet er å runde av hjørnene men det er litt for sent da. Vet ikke helt om jeg likte den store vifta i døra, er ikke helt min stil. Men lagt fra helt på trynet da Hva med å lakke den "ringen" til vifta? Likte den grillen, har du tatt ideen fra hipper grillene eller fra modden til chase? Pent kabinett BTW, hva med å lekke innsiden da? Hvilket lim er det du brukte til plexien? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Tusen takk! Faktisk, min første casemod men er en fyr som liker å mekke og tulle litt. - Plexien er jeg så heldig å få av min Onkel som jobber hos Pilkington, som jobebr emd glass og plexi - Tror nok jeg lakker ringen slik at den passer resten av kabinettet mer. - Jeg fikk inspirasjon fra Chase da jeg lagde grillen ja - Lekke innsiden...? - Bruke Superfix, men fy hvor stygt det ble synes jeg da. Skal legge ut en update snart hvor jeg har festet det på en annen måte. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mente lakke innsiden Jeg har altid brukt silikon eller sikaflex jeg. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor kjøpte du plexi glass? tøft dette da. hvordan får du av derre dekselet fram på kabinettet? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor kjøpte du plexi glass?tøft dette da. hvordan får du av derre dekselet fram på kabinettet? 7009029[/snapback] Som sagt, plexiglasset får jeg av min Onkel Dekselet? mener du hele fronten? I så fall, bare å røske det av BTW, akkuratt ferdig med lock'en på sidedøren! Skal bare tørke, lakke med blank lakk og så skal jeg laste opp noen bilder Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 er det ingen skruer eler noe slikt. kan du forklare bedre hvordan Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvis du tar å ser på bildene så har han limt fast glasset. Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ser bra ut dette da, håper du får det sidevinduet bra tilslutt Hvilke planer har du for toppen? Petter Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 toppen... Vet ikke helt enda... btw, laster opp warlock updaten nå! Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Dette er en utrolig worklog! Applaus! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nice spraying. Og kult at du har en så hyggelig nabo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå