Tdale Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Da er det klart for 9.runde med temaet: Dyr Bilder av ville dyr, husdyr osv godtas. Fisk og fugl inngår og i kategorien dyr. Bidragene må være sendt til meg innen 20. august 23.59 Etter at konkurransen er avsluttet, blir bildene lagt ut i bildekritikken med poll for avstemming. Reglene for konkurransen: 1. Du må være fotografen bak bildet. 2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag. 3. Du står fritt til å tolke temaet. 4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt. 5. Filstørrelse: MAKS 350KB. 6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler. 7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert. 8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen. 9. Arrangøren har ikke anledning til å delta. 10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse. 11. Konkurransen avsluttes klokken 21:00, torsdag 24. august. Bildene sendes til meg som PM eller e-post:[email protected] NB: Husk å oppgi bildets tittel, samt ditt nick på forumet. Alle som sender inn bilder vil få en bekreftelse på PM/e-post. Tidligere konkurranser: 8. Runde: Tid - Bilder 7. Runde: Kveldslyset - Bilder 6. Runde: Natur - Bilder 5. Runde: Humor - Bilder 4. Runde: Musikk - Bilder 3. Runde: Bevegelse - Bilder 2. Runde: Vann - Bilder 1. Runde: Arkitektur - Bilder 6651590[/snapback] Her er vinnerne så langt: Runde 1 Arkitektur: 1 - Tdale - Befalsmesse 2 - Sir Maximus - The great pyramide 3 - Eitp - På vei hjem Runde 2 Vann 1 - Marthe Ma - I vannkanten 2 - Torehs - Splash 3 - Ragamuffin - Spektrum Runde 3 Bevegelse: 1 - Sentimental - Be Veg Else 2 - Anew - Pendel 3 - Magneska - Herr Ford møter frøken Flue 3 - Antartica - M/S Narvik Runde 4 Musikk: 1 - Antartica - Rai Rai 2 - Tdale - Musikk i mine ører 3 - SirMaximus - V for Vivaldi Runde 5 Humor: 1 - Sentimental - Noen kjeder seg der oppe 2 - magneska - Tannlege Røskeland 3 - SirMaximus - LOL Runde 6 - Natur 1 - Ragamuffin - Våtedalen 2 - Diablito2K - Relaxing nature 3 - Klikka_bZerk - Nordfjorden Runde 7 Kveldslyset: 1 - mrtinn - Stranda 2 - looOool- De ensomme tre 3 - Fribbern - Ole Bjorn Runde 8 Tid 1 - Tdale - Tidens tann 1 - LooOool - Livets klokke 1 - Antarctica - Human evolution Endret 18. august 2006 av Tdale Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det ble jo delt førsteplass forrige gang. Hvordan blir det emd hvem som kan bli med og ikke da? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det ble jo delt førsteplass forrige gang. Hvordan blir det emd hvem som kan bli med og ikke da? 6696219[/snapback] Vi kan jo diskutere det litt. Men jeg synes det blir mest rettferdig at de som deler 1. plassen ikke kan delta. Blir urettferdig om arrangør ikke kan delta, mens de to andre som delte plassen og fikk 4 poeng kan delta... Bakgrunnen for at vinneren skulle få 4 poeng (dobbelt så mange som 2. plass) var jo at han ikke kunne delta i neste runde... Når det er sagt, er det jo litt dumt også da, for man ønsker jo egentlig at så mange som mulig skal delta i konkurransen. Men forhåpentligvis er interessen for konkurransen stigende, slik at det blir bra deltagelse denne gangen likevel... Bra tema i alle fall, Tdale! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vi kan jo diskutere det litt. Men jeg synes det blir mest rettferdig at de som deler 1. plassen ikke kan delta. 6696306[/snapback] Enig! Det er nok det mest rettferdige! De har jo tross alt vunnet alle sammen, og kan kose seg med masse heder og ære! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Du kunne fått med deg alle linkene til de tidligere konkuransene hvis du bare hadde kopiert det med bbcodene Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg er enig med det at vi som vant ikke skal få delta neste gang, enkelt å greit. Men det passer ganske godt, fordi jeg er midt i flyttinga nå, så jeg har ikke tid til å delta uansett Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tror det blir minimalt med bidrag denne konkuransen siden det er så mange som skal flytte inn på hybel og starte på vidregående til helgen. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Forutsatt at flesteparten som deltar her er studenter eller elever. Jeg har inntrykk av at en del her på forumet er forbi skole/student alder. Forøvrig hadde jeg trodd at litt flere kanskje hadde deltatt, en del av navnene jeg stadig har sett i bildekritikk forumet, later ikke til å ha deltatt i konkurransen. Kanskje et nytt førstesideoppslag kunne være på sin plass igjen, nå som vi snart går inn i 10. strake runde av konkurransen? Kanskje akam kunne sponse med en liten premie av noe slag etter hvert? Tommy Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kanskje et nytt førstesideoppslag kunne være på sin plass igjen, nå som vi snart går inn i 10. strake runde av konkurransen? Kanskje akam kunne sponse med en liten premie av noe slag etter hvert? 6702408[/snapback] Jeg tror temaet "Dyr" kommer til å trekke massevis av bidrag, men er enig i at Akam godt kunne ha bidratt mer til annonsering, og gjerne med en liten premie. Første delvinner skulle vel kåres etter 13 uker? Det blir ikke noe fra meg denne uken heller. Jeg flytter (men ikke i skolesammenheng ) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Å huff jeg vil veldig gjerne delta denne gangen. Jeg tror jeg akkurat fikk en ide Skal se om jeg får tatt et bilde da. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Sånn per definisjon....er ikke mennesker dyr? Skal se om jeg finner et dyr i Rena! Synes vi kan gjøre et unntak og at alle kan få delta denne runden? Det står jo ikke om liv heller Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Du trenger vel ikke å ta bilde av et dyr i seg selv vel? Hvis bildet har tema som har noe med dyr å gjøre så går vel det greit? Jeg har ikke noe dyr som kompliserer det litt. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Bensinen er jo ganske dyr for tiden. *klappe seg på låret og hirre* Beklager, eg bare måtte Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hmm. Sendte inn bidrag i går, men det kom aldri ut. TDale?? Lenke til kommentar
mrtinnn Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 huffhuff, tror slaget er tapt... "Hvem av oss begynner?" er et kjempebra bilde. Det kommer sikkert til å stikke av med seieren denne runden Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Jeg beklager.. Det ser ut til at ragamuffin sitt bilde kom inn før tiden, men at jeg ikke så det... evt. at det var noe galt med systemet... jeg vet ikke. En løsning er å legge ut alle bildene på nytt, og starte ny poll... det er jo en del dager til torsdag kveld enda... Jeg må bare beklage... Jeg har hatt noen veldig travle dager, og var litt stressa i går kveld, så jeg må ha rotet det til da.... Tommy Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Noe jeg synes er utrolig dårlig er at en ser stemmeresultater før avstemming er ferdig og kansje noen stemmer deretter..... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg beklager.. Det ser ut til at ragamuffin sitt bilde kom inn før tiden, men at jeg ikke så det... evt. at det var noe galt med systemet... jeg vet ikke. En løsning er å legge ut alle bildene på nytt, og starte ny poll... det er jo en del dager til torsdag kveld enda... Jeg må bare beklage... Jeg har hatt noen veldig travle dager, og var litt stressa i går kveld, så jeg må ha rotet det til da.... Tommy 6717483[/snapback] Som sagt i melding, never mind. Jeg overlever Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noe jeg synes er utrolig dårlig er at en ser stemmeresultater før avstemming er ferdig og kansje noen stemmer deretter..... 6717645[/snapback] Er for så vidt litt enig i det der, men jeg vet ikke hvordan det ellers skulle vært. Arrangør av konkurransen bør jo i alle fall vite hvordan det ligger an, ellers ville han/hun fått det vanskelig med å kåre vinnerne... Ellers må jeg si at det var dårlig med stemmer i denne runden... Vet ikke om folk ikke finner frem? Kanskje burde det vært en påminnelse om dette i bildekritikken eller et annet sted? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det går å sjule resultatet til rett tid i flere forumtyper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå