Giftmedbarn Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg synes dette virker som en fin pc, men er i utgangspunktet litt skeptisk til skjermoppløsningen. Jeg skal bruke den til litt film og skolearbeid stort sett. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=17887&cid=5415 Hva tror dere? Er dette et tilbud verdt å slå til på? Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Dette er da en Acer, kjenner en som har kjøpt den og hun er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 500kr billigere hvis du kjøper på Binders. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg sitter og skriver svaret på akkurat en sånn en. Er veldig fornøyd, med tanke på at det ikke akkurat er noen spillmaskin. Så hvis du kun skal bruke den til surfing og lette oppgaver, så er det et fint kjøp Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Takler den f.eks WoW? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg kjøpte nylig en sånn og den er helt grei, med 8 cellers batteri får du lang bateritid, vet ikke om elprice leverer med 8 eller 4 cellers batteri. Ulempene er at den føles litt plastaktig, tåpelige € og $ taster man ikke trenger (og som ikke virker), pluss at skjermen er kanskje litt for blank. Lenke til kommentar
Sola^ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Korleis er støynivået på den...og er det firewire port på den? Endret 18. august 2006 av Sola^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå