augulv Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nå starter en ny sesong av pimp my ride med nytt Verksted Nye Personer men Xibit blir med og ruller videre. Visstnok skall det nye verkstede fikse bilene til orgentlige Gate biler. Pimp my ride og MTV har ingåt avtale på hvor mye penger gutta trenger for og fikse vrakene og det var mye penger Altså Sesong Premiere på Pimp My Ride i Høst You Got To Pimp My ride! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 nei så bra har alltid sett på den serien men etter jeg kan huske var det 2 forskjellige pimp my ride serier på mtv? hvem av dem skal byttes ut? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tror det er UK versjonen som skal bort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 håper det. UK va bare tåpelig. "you have bein pimpd, mate," guud. skyt den fyren Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Bare jeg som syns bilene i den serien (vel egentlig begge, men så aldri noe på UK) var blod harry? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Haha, synes UK-versjonen var fet jeg. Westwood er så korka, jeg har tonnesvis med opptak fra radioprogrammet hans. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 UK-versjonen er det den med de rapperne? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Rapperne? Nei, men det er med Tim Westwood. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ok da er det UK-versjonen jeg ikke likte så godt likte den med de rapperne jeg ^^ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Skjønner ikke helt hva du snakker om, i den amerikanske versjonen har du en rapper, Xzibit, men det er alt. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ja da er det Xzibit jeg snakker om Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg synes folka i UK-versjonen har mye mer stil når det kommer til biler. De fleste bilene de fikset opp ble faktisk fete, men det gjelder på ingen som helst måte bilene de fikser opp i den amerikanske utgaven. Noen av bilene de fikset opp ble seenes meget bra ut, men flesteparten minner om leketøy i plastikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå