Punk/rock Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Heisann! Hører ganske mye på punk/rock og litt innefor ska sjangeren. Men har begynt å gå lei av spillelistene mine Det hadde vært bra om noen kunne bare gi meg noen navn på 'kule' punk/rock band Tusen takk! Mvh, Meg Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Wannskrækk Kjøtt Sex Pistols The Clash Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har aldri likt noe som ligner på punk, men dog likte jeg noe av selve musikken til et band som heter Bullet For My Valentine.. Vokalisten er ganske punk aktig mener jeg å huske. ( Fysj ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Eh... Nei, Bullet for my valentine er ikke punk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Eh... Nei, Bullet for my valentine er ikke punk. 6689071[/snapback] Det er Emo.. Et par bra punkband: The Ramones og 999 Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nå veit ikke jeg hva du har på lista fra før, men her er noen band som gjorde enkelte bra ting: The Stranglers The Jam Sham 69 The undertones Ramones Killdozer Ingenting Nyere: Frank Black (Frank Black) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 The offspring er bra judas priest nazareth scorpions red hot chili peppers Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 kan jo si litt av d jeg hører på: pulley rancid bad religion beatsteaks bouncing souls burning heads clash descendants desperado (norsk) rifu (norsk) dropkick murphys h2o hot water music i against i the jam ramones lagwagon millencolin nofx sham 69 stiff little fingers tiger army voodoo glow skulls for og nevne noen Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Punk: The Misfits Sex Pistols Ramones Turbonegro The Clash Dead Kennedys Rise Against NOFX Ska: Catch 22 No Torso The Mighty Mighty Bosstones Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Eh... Nei, Bullet for my valentine er ikke punk. 6689071[/snapback] Det er Emo.. Et par bra punkband: The Ramones og 999 6689105[/snapback] Emo er det heller ikke. Nå må folk slutte å kalle alt for emo bare fordi det er litt synging med clean vocal. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Bullet for my valentine er emo-metal Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 ok, hvis du ikke vil kalle det emo, så må du faen meg kalle det pop....punk r d værtfall ikke så lenge du ikke vil kalle blink182, nye skiva til greenday, good charlotte osv punk... r bare drit'n Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Eh... Nei, Bullet for my valentine er ikke punk. 6689071[/snapback] Det er Emo.. 6689105[/snapback] Bullshit. Bullet for my valentine er metalcore på samme linje med As I Lay Dying og Hatebreed. edit: Bra punk = Iggy Pop Endret 16. august 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Henrik's ultimate guide til punkrock: Skatepunk/melodisk punkrock og relaterte sjangere 88 Fingers Louie Adhesive Bad Religion Bracket Burning Heads Charles Hårfager Consumed Die Ärzte Dillinger Four Donots Enemy You Frenzal Rhomb Guttermouth Heideroosjes I Against I Lagwagon Millencolin No Fun At All NOFX None More Black No Mayers 50 No One's Choice No Use For A Name One Hit Wonder Pennywise Pridebowl Propagandhi Pulley Randy (kun de tre første utgivelsene) Rich Kids On LSD (RKL) Satanic Surfers Schrottgrenze Snuff Strung Out Ten Foot Pole Terrorgruppe The Offspring (primært de eldre utgivelsene) Undeclinable Ambuscade WIZO Wohlstandskinder Hardcore/relaterte sjangere 7 Seconds Abhinanda Amulet Down To Nothing Give Up The Ghost Good Clean Fun Gorilla Biscuits Kid Dynamite Kids Like Us Kill Your Idols Negative Approach Negative FX Nine Outlast Paint It Black Raised Fist Refused Skare Tactic Straightfaced Youth Of Today Skapunk/skacore Catch 22 Capdown Less Than Jake Mu330 Potlatch Stoned Suicide Machines Klassisk punkrock Asta Kask Circle Jerks Dag Nasty Die Kassierer Dwarves Gang Green Rancid Rasta Knast Reagan Youth Rudimentary Peni Supernichts TSOL Zeke og for de som måtte like dette.... Pop-punk/"jentepunk" o.l. A Wilhelm Scream Allister Alkaline Trio Autopilot Off Chixdiggit Dynamite Boy Matches Midtown New Found Glory Over It Sugarcult Tatt fra denne tråden 5344737[/snapback] Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 The Exploited... knallfett! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Glemte å nevne de ja.. The Casualties også.. knæll. Lenke til kommentar
N* Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 The offspring er bra judas priest nazareth scorpions red hot chili peppers 6689153[/snapback] Det var vel en spøk? Judas Priest? Nazareth? Hohoho! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 The offspring er bra judas priest nazareth scorpions red hot chili peppers 6689153[/snapback] Det var vel en spøk? Judas Priest? Nazareth? Hohoho! 6689650[/snapback] hahahha, kansje ikke alle har samme smak som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå