iChristian Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg kom nettopp på en veldig barnslig ide, jeg fikk lyst til å bytte ut win-tastene på tastaturet på laptopen min, en ECS G551 maskin med ganske standard tastatur, med taster med bilde av Tux eller lignende på. Jeg vet det er ganske barnslig, men jeg lurer da på om det er noen som vet om det går ann å skaffes? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Du kunne kanskje sette å et klistermerke av noe slag. Her er et bilde av slik det burde være: Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Vet du et sted man kan få tak i slik klistremerke? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Vet du et sted man kan få tak i slik klistremerke? 6696823[/snapback] En liten bump Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg fant en butikk som selger slike: http://shop.tuxgraphics.org/fan/penguinsti....html?id=1ea094 Men jeg vet ikke om butikken er til å stole på da jeg aldri har handlet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå