Fribbern Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei. Jeg prøver å laste ned en manual fra ett nettsted, men det virker som siden er litt ustabil, og den kutter nedlastingen. Jeg lurer derfor på om det er et program eller noe som kan fortsette nedlastingen fra der den kuttet? Trenger hjelp. Har prøvd å laste ned i to dager nå, utrolig irriterende. Takker for all hjelpen jeg får. Mvh Fribb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Svarte posten din i Windowsmappen. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Opera har den muligheten, antageligvis firefox også. Men hvis du på død og liv vil bruke internet explorer så må du laste ned getright. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Opera har den muligheten, antageligvis firefox også. Men hvis du på død og liv vil bruke internet explorer så må du laste ned getright. 6681640[/snapback] Bruker firefox, men hvordan får jeg den muligheten? Og vis jeg laster ned opera, hvordan bruker jeg det? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Eg har sjølv brukt Download Accelerator Plus ei god stund, og er godt nøgd med det. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Go!Zilla funker fint i Internet explorer , men bruker opera og firefox e da Lenke til kommentar
Legion Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Selv om programmer som getright og dap kan bruker for dette formålet, så er det en forutsetning at serveren man laster ned ifra støtter videre nedlasting (resume). De aller fleste gjør nå dette siden det er med på å kutte ned på trafikken, men skulle serverne ikke ha denne støtten, så er det ikke noe man kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå