tondren Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Arbeidslogg: Prosjekt "skatthøil" - Bygging Du kan kommentere prosjektet i denne posten som du befinner deg i nå Trenger noen tips både til loggen og til bygginga siden det er første gang begge deler =) Endret 13. august 2006 av tondren Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kult prosjekt!Kastet et helt prikk likt (tja, mitt var ikke så påklistret av alt mulig) skatthold for ca. en måned siden. 6668395[/snapback] les nederste innlegget i første post? on topic: ser bra ut dette, gleder meg videre Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er det "skatoll" du mener. Jeg hadde virkelig problemer med å forstå hva du sikter til med "skatthøil". Vedrørende bygging. Husk god ventilasjon. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Brukbart moddeobjekt, ser ut som den skal klare å romme det meste. Lykke til Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 virker som et interessant prosjekt, men hvis du skal ha den greien på soverom elns kan det være en dårlig ide med plexiglass. dette siden lys da slipper fint gjennom, og holder deg våken om natten, skulle du finne på å la pcen jobbe med hva det nå skulle være over natten. hvis du derimot klarer å få mekket en liten bryter for alle lysene inni der, så hadde ting fungert mye bedre. ellers lurer jeg litt på hvordan du skal lydisolere den. jeg har hørt at det kjøleskapet lager en del bråk for eksempel, og en pc er ikke akkurat en fryd for ørene uansett, så må du ha lykke til med moddingen. virker kult, det her Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 En slikt kommode/pult kalles Skatoll... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå