Gå til innhold

7800GS Msi til spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei det er ein grei CPU for gaming, anbefaler å prøve å overklokke den for å dra maks utnytte av 7800GS ;)

6667193[/snapback]

? Har selv kjørt celeron og 6600gt for noen år siden og det var ikke en god kombinasjon for å si det mildt. Skift ut cpu'en før du kjøper noe raskere enn f.eks. fx5200 :cool:

Lenke til kommentar

Ok, mulig jeg tok feil... men har selv en xp2800 som jeg syntes er helt grei til gaming og har selv planer om å gå til anskaffelse av en 7800 GS... Er celeron 2,8 dårligere enn xp2800+? Eller er det bare jeg som stiller lave krav til hva som ansees som brukbart?

Lenke til kommentar

Nå er det jo slik at systemet han nevner er det han allerede har.

Hva slags strømforsyning har du, Skyline? Det må du også ta med i beregningen. 7800GS krever litt. Forøvrig er vel kanskje 7600GS AGP et alternativ, selv om det ikke er et like bra et.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Nå er det jo slik at systemet han nevner er det han allerede har. 

Hva slags strømforsyning har du, Skyline?  Det må du også ta med i beregningen.  7800GS krever litt.  Forøvrig er vel kanskje 7600GS AGP et alternativ, selv om det ikke er et like bra et.

6687069[/snapback]

Nåja, 7600GT er isåfall ikke langt bak 7800GS. Forskjellen er at 7600GT har 12 pipelines istedet for 16 på 7800GS. Men 7600GT er mye høyere klokket.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...