Sr_Draco Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Kommentarer til dette prosjektet postes her. Om dere har noen formeninger om oppsettet mitt og/eller overklokkings potesialet det gir, så er dere hjertelig velkommen til å kommentere dette. Draco Endret 13. august 2006 av Sr_Draco Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Herlig kabinet og vannkjøling, skulle bare ønske jeg hadde råd til et sånt kabinett jeg også. Gleder meg til å få se fremgang. Du har vel ikke vurdert å tegen planene dine i sketchUp? Tror faktisk de har en ferdig model av kabinettet ditt på ccs.jazzle.co.uk Lenke til kommentar
Sr_Draco Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Herlig kabinet og vannkjøling, skulle bare ønske jeg hadde råd til et sånt kabinett jeg også. Gleder meg til å få se fremgang. Du har vel ikke vurdert å tegen planene dine i sketchUp? Tror faktisk de har en ferdig model av kabinettet ditt på ccs.jazzle.co.uk 6666507[/snapback] Godt forslag, skal se om jeg får satt meg inn i det... "Edit" Som sagt så gjort... Da har jeg lært noe nytt i dag jeg også. Endret 13. august 2006 av Sr_Draco Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Pent! Veldig bra til å være første gangen! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fy Faen for et deilig kabinett!! GLHF! Lenke til kommentar
krolf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Stå på Sr_Draco, skal følge med på din tråd jeg også. Morsomt at vi bruker samme kabinett. ( kanskje ikke så rart heller med tanke på plassen i det ) For prøve å sette meg inn i SketchUp, de skissene var jo bra. Lykke til! mvh. Kristian Lenke til kommentar
Sr_Draco Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Stå på Sr_Draco, skal følge med på din tråd jeg også.Morsomt at vi bruker samme kabinett. ( kanskje ikke så rart heller med tanke på plassen i det ) For prøve å sette meg inn i SketchUp, de skissene var jo bra. Lykke til! mvh. Kristian 6680009[/snapback] Sketchup var ikke så veldig vanskelig kom jeg fram til, bare veldig tidkrevende. Jeg brukte nesten en hel ettermiddag på lage den. Men det var morsomt, jeg har aldri prøvd å tegne noe i tre dimensjoner på pc før. Siden din er også interessant krolf, regner med at jeg kommer til å følge med på den. Endret 16. august 2006 av Sr_Draco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå