Gå til innhold

PS3 og XB360 side ved side

Hagforce

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På eine biletet står det «Which would look better under your HDTV?»

Ingen av dei tar seg spesielt bra ut i TV-benken, men ein svart X360 ville sett best ut, det er det nærmaste du kjem eit firkanta design.

Av dei siste generasjonar av konsoller er PS2 definitivt den med best design.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

På bildet der det står "Which would look better under your HDTV?" så tenkte jeg umiddelbart PS3. Syns egentlig den er veldig overlegen når det kommer til det området og man begynner å prate design og utseende.

Jeg vet at min mørke fortid som irriterende PS-fanboy sikkert gjør min mening ubetydelig, men jeg har klart å nullstille meg, og jeg mener like fult at PS3 ser mye bedre ut. Syns faktisk 360-en er direkte fæl. Vet ikke hvorfor. Den ser billig ut eller no tror jeg. Mine øyne liker den bare ikke stilmessig. That's it.

Og kjære der, ikke misforstå. Dette var ikke en fanboy-uttalelse. Det handlet ikke noe om PS3 vs Xbox360, for den diskusjonen ønsker jeg ikke. Det var kun min oppriktige mening når det gjalt utseende og stil. Ingenting annet. Ikke maskinvare, ikke spill, ikke produsent, kun det mine øyne ser på det bildet. Takk. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Eg synest heller ikkje X360 er noko vakker, men får du den i svart så synest eg den tar seg betre ut enn vaffeljernet til Sony.

Desverre kan det sjå ut som konsollar blir designet for å sjå spanande ut for dei unge, ikkje for å passe fint i TV-benken, noko som for så vidt er forståeleg.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
PS3 ser mye større ut enn 360, og den er en kilo tyngre.

Jeg sier 360 ser best ut fordi PS3 ikke får plass under min TV...

Ja det er trangt i konsollhylla.

6661464[/snapback]

Det ene kiloet er nok strømforsyninga som er intern på PS3.. Man slipper mao. den svære eliminatoren som 360 har..

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Nevnarion: Kan ikkje si eg forbinder deg med noe fanboyisme, du stiller som regel ganske pent i slike texas diskusjoner om det du veit her på forumet :)

Så siden folk kommer med sine meiner skal eg komme med min, ingen faboyisme fra denne kanten bare rein og skjær smak og behag.

Eg meiner 360`er har eit bedre og meir elegant og ikkje minst praktisk design enn PS3. 360 er passe flott se på den. Må bare snike med det at Nintendo Wii er den flotteste av next-gen konsollene. Pr. idag er det klart PS2 slim som stikker av med seieren, for den er bare så utrolig sexy. At de har presset den så liten er fantastisk :)

Lenke til kommentar

Beste designet ever etter min emning:

http://www.digistore.no/product_info.php?c...a69647db07d3a5a

Men jeg vil ikke spolere garantien :cry:

Stonemeister: Men Avean må da få lov til å ha egne meninger da... PS3 ser da utrolig bra ut den. Selv har jeg 360 og er fornøyd med designet, men syntest ikke PS3 er dårlig, tvert om liker jeg det bedre fordi jeg liker svart bedre :)

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
Ahh sjekk den blanke og skinnende overflaten på PS3 !! Herregud jeg må ha en NÅ !

Synd at ikke den hvite utgaven kommer ut med engang. Jeg har litt fetisj for hvite og cleane farger. Det er litt mer Sci-Fi det :)

6662327[/snapback]

Ikke annet å vente fra deg...

Tingen ser ut som en grill. OBH Nordica Pizza etellerannet!

6662385[/snapback]

Dette er da snakk om smak og behag, greitt at han har kommet med mye fjas før, men man kan da i det minste få synest at ein konsoll ser bedre ut overfor andre?

EDIT: Det kabinettet frister, men å spolere alt som heiter garanti frister heller lite :!:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ahh sjekk den blanke og skinnende overflaten på PS3 !! Herregud jeg må ha en NÅ !

Synd at ikke den hvite utgaven kommer ut med engang. Jeg har litt fetisj for hvite og cleane farger. Det er litt mer Sci-Fi det :)

6662327[/snapback]

Ikke annet å vente fra deg...

Tingen ser ut som en grill. OBH Nordica Pizza etellerannet!

6662385[/snapback]

Dette er da snakk om smak og behag, greitt at han har kommet med mye fjas før, men man kan da i det minste få synest at ein konsoll ser bedre ut overfor andre?

6662450[/snapback]

Greit nok, men tingen er et vaffeljern/grill, og det vil det alltid være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...