krolf Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Her kan man legge inn kommentarer og tips til prsojekt The Core. På forhånd takkes alle forumbrukere for tips og ideer til løsninger underveis. Det kan jo være en fordel å få andres synspunkter og ideer med på et sånt prosjekt. Linken til arbeidslogg finner du her. mvh Kristian Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Herlig oppsett! og RÅTT kabinett! Lykke til, grattis med den fine sponsen din. Gleder meg til å se litt fremgang. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Lykke til Kompis. Jeg er IKKE missunnelig Gleder meg å se resultatet. Lenke til kommentar
krolf Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hyggelig at du har fått revet deg vekk fra hundetrådene Dahle. Er på tide at du innvolverer deg i litt hardware også Blir mer jobbing i kveld, kommer med updates da.... Endret 11. august 2006 av krolf Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ser spennende ut dette ja. Personlig syns jeg den pumpa ikke her helt lydløs. Ihvertfall ikke hvis du er vant til Mist sin pumpe. Lenke til kommentar
Count Mordheim Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 ser ut til at det kan bli en utfordring og holde worklogen ren.. he he. får ikke håpe det blir den største... Lenke til kommentar
C.H Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette ser rått ut Lykke til videre, fint kabinett du har fått deg og! hehe, kunne drømt om en stille PC med vannkjøling som det komemr til å bli på rommet mitt, men er forsent med vannkjøling nå, har 8 vifter i kabinettet mitt.. Bråker mye om natta. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette ser bra ut! Jeg kløøøøøøøøør i fingrene. Den som hadde jobb og penger.. Lenke til kommentar
AssFaster Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette ser bra ut! Jeg kløøøøøøøøør i fingrene. Den som hadde jobb og penger.. 6655930[/snapback] Enig på samtlige punkter. mmM datamaskinmoding/bygging Lenke til kommentar
krolf Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Har lagt inn en liten update, ikke noe stort. Bare noe deler som har ankommet. Driver å tar noen bilder av kabinettet nå. Samt fjerner litt deler inne i det. Slenger opp updates over det i morgen. Da skal jeg også starte med å lage vanntanken. Blir forhåpentligvis masse bilder da. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jerg bruker 655 pumpen nå, og jeg vil karakterisere den som lydløs. Den er like stille som en Eheim 1048 uten "skrangleimpeller", og pusher godt med vann... Og det er jo ikke å komme unna at det å bruke en 12V pumpe er enklere og mindre pes enn å bruke en 220V pumpe. Stå på Kristian.. detta blir bra.. Dette er ekte engasjement folkens!!! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Pent! Gleder meg til å se mer fra denne fronten Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Har nettopp skjønt hvordan du har klart å fått en så syk spons på ditt første prosjekt, fra første dag til og med. Endret 12. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Fascinerende! Hva er det du gjör for aa faa saa bra sponsing? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det er jo en ganske stor artikkel på hw.no, så jeg tror det er en grunn. God reklame altså Lenke til kommentar
krolf Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Da har jeg fått opp et par oppdateringer. Kjøpt inn litt verktøy og akryl. Arbeidsmessig har jeg fått begynnt med å renske ut litt ting fra bunnen av kabinettet. Samt at fresing av blokken til vanntanken er i gang. Håper å få den ferdig i løpet av morgendagen. Tråden finner dere her. mvh Kristian Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Åh! Jeg elsker sånne godt sponset og planlagte worklogs! Dette kommer til å bli et hennsinsløst spennende prosjekt! Stå på! Fyr løs oppdateringer! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Der var det haugevis med snasne verktøy. Akrylen så staselig ut. Får håpe at ingenting går galt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Snast'n!, har alt verktøyet bortsett fra den flexibe aksen Hvor tykk er acryl'n? Du har vel ikke vurdert sotet acryl. Foresten hvilket merke er det? Lexan, plexli perspex? Lenke til kommentar
krolf Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Snast'n!, har alt verktøyet bortsett fra den flexibe aksen Hvor tykk er acryl'n? Du har vel ikke vurdert sotet acryl. Foresten hvilket merke er det? Lexan, plexli perspex? 6663865[/snapback] Akryl blokka i toppen av tanken er 3 cm. tykk. Røret er 11 cm. i diameter og 5 mm. tykk i gods. Materialet er av typen PMMA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå