Gå til innhold

Noen som har noe manga å anbefale?

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg lurer på om noen vet om noe bra manga? Er det noen som har noen forslag så skriv dem her :) Putt gjerne med litt info om hva det handler om osv...

Det er ikke så lenge siden jeg begynte å se på Anime ^^

Jeg har følgende serier: Samurai Champloo, Naruto, Bleach, Full Metal Alchemist og Blood+!.. Har bare hatt tid til å sett Naruto :p

Mvh

Trazzer

Edit: Skriveleif :p

Endret av Trazzer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magma? Sikter du til Manga? I såfall anbefaler ieg deg å se på Bleach og Naruto til fillerne begynner og så begynne å lese mangaen. Bleach kan du fortsette å se på etter at fillerne har begynt for de er faktisk ikke så verst, skulle ønske jeg kunne si det samme om Naruto fillerne. :)

Lenke til kommentar
Scrollknappen er vanskelig å bruke gitt..

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=598695

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=552248

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612587

se igjennom de 3 trådene så har du mer enn nok

6643995[/snapback]

Dette er Anime! Jeg er på utkikk etter Manga! :p

Forskjellen er vell at anime er tegnefilm, og magma er tegneserie :yes:

Endret av Trazzer
Lenke til kommentar

viste ikke at å se på flytende stein var ett morsomt tidsfordriv

edit:

Manga (漫画) is the Japanese word for comics; outside of Japan, it usually refers specifically to Japanese comics. Manga developed from a mixture of ukiyo-e and Western styles of drawing, and took its current form shortly after World War II.

A small amount of the total manga output of Japan is adapted into anime, which is usually created afterwards after a market interest has been established. Often times the stories are modified to appeal to a more mainstream market or to fit broadcast necessities.

-----------

Magma:

The molten rock material under the earth's crust, from which igneous rock is formed by cooling.

Endret av Photon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
ops.... Mente Magna  :blush:

6646484[/snapback]

Manga! :p

Da anbefaler jeg deg å lese Bleach manga'en. :] Selv så jeg kun Bleach anime til episode 50 ca., så gikk jeg over til kun manga rundt episode 68. Så du kan jo enten begynne helt fra starten, eller lese i fra dit anime'n har kommet. (Finner ut hvor det er når jeg kommer hjem fra jobb)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, de har bare til volum 12 der, litt kjipt. Er kommet ut 26 volum snart nå i Japan, så jeg laster ned fra nettet. :]

Lenke til kommentar
hehe! Blir litt forvirra :p Fant Bleach Vol.1-12 på Outland :) Tilbud  :thumbup:  tror jeg kjøper den  :D

6647412[/snapback]

Kjøpe? Trodde alt bleach-greier var gratis, jeg! :blink:

6658166[/snapback]

Kan laste den gratis ned fra nette! Men tror ikke det er lovlig :hmm:

Lenke til kommentar

HunterXHunter

Har nettopp lest ferdi mangaen (så langt den har komt), leste 260 kapittel på to dager. Hadde sett anime serien frå før, men tok like godt å leste mangaen heilt frå starten.

Mangen er genial bra. Det eg liker med den i forhold til f.eks. Bleach og Naruto er at det er ein del meir vold og at det er fleire som faktisk dør.

Lenke til kommentar

Hunter x Hunter eier... har fulgt med i mangaen der i et år no... jævlig kjipt at forfatteren ble syk og at det ikke har kommet noen nye mangaer siden mars ><

Gode mangaer har blitt nevt hele veien her ser eg ;) ville begynt med Naruto og Bleach ja. One Piece er også veldig god men her fungerer animen bra også :) serier som du heller bør lese manga enn se på anime må være Dragonball, Ranma 1/2 og D.N.Angel :) de to første pga det er så lenge siden de er laget at mye av sjarmen forsvinner og D.N.Angel pga av animen og mangaen er som to forskjellige serier :) de som har kommet lengst i subbingen av Bleach mener eg er maximum7 og du kan finne de på www.bleach7.com... ellers er det mange gode manga pakker på www.isohunt.com ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...