ragamuffin Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Et bilde fra Jølster i Sogn og Fjordane. Jølstravatnet med Kjøsnesfjorden i bakgrunnen. Jostedalsbreen skimtes. Canon 20D + EF-S 10-22 på 10mm. f/16 , 1/30s og ISO100. Polafilter. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Flott bilde. Liker refleksjonen og fargene. Fin dybde Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Bildet er et av de beste jeg har sett i denne forumkategorien. Tok du det i større oppløsning? Lenke til kommentar
brainware Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Helt supert ! Spesielt på grunn av den fine komposisjonen, men de fint mettede fargene er i dette tilfellet medvirkende til det flotte resultatet. Lenke til kommentar
Rideon76 Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Flott dybde og fine farger. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Fantastisk bilde. Meget god dybdeskarphet og flotte farger. Liker godt at man kan se litt gjennom vannet, og i tillegg skimte fjellene flere mil unna... utrolig god norgesreklame, kunne vært forsiden på et turistblad... (og jeg mener det positivt). Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Må bare slenge meg på de andre her; dette var helt fantastisk - faktisk enda bedre enn det bildet du vant fotokonkurransen med! Som Wildbill også gir uttrykk for, liker jeg at du har fått til at man her både kan se igjennom vannet, og refleksjonene fra de mektige fjellene. Utrolig bra gjennomført! PS! Fotokonkurransen for denne helgen finnes HER! Endret 5. august 2006 av sentimental Lenke til kommentar
maritimeD70 Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Meget godt foto. Fin dybde, farger, refleksjoner og PL-filteret gjør en god jobb. 'Photography is more about depth of feeling, than depth of field' Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Takker alle så mye for kommentarer her. Litt artig du nevner det med konkurransen, sentimental. Bildet er tatt samme dag som det fra Våtedalen og etter å ha jobbet litt med dette var det mer fristenede å bruke dette enn det andre, men da var bidraget allerede sendt deg Dette vannet i Jølster er et populært foto location i godvær pga den flotte omliggende naturen samt at det var et av maleren Nikolai Astrup sine yndede motiv. Det ble flere andre bilder fra samme dag i samme omgivelsene, så ikke umulig det blir flere bilder å se fra denne fine dagen. (og bildet er tatt med 20D, effikan, som gir en oppløsning på 8 megapixler) Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Føyer meg inn i rekken av dem som syns dette var veldig bra! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Vakkert! Herlig landskap. Kanskje litt for mettede farger for min del Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Du er så flink! Jeg blir imponert av de fleste bilder du legger ut, og jeg MÅ skaffe meg pola filter! Dette bildet var også bra, nydelige farger og fantastisk dybde, knall! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 6. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Du er så flink! Jeg blir imponert av de fleste bilder du legger ut, og jeg MÅ skaffe meg pola filter! Dette bildet var også bra, nydelige farger og fantastisk dybde, knall! 6623831[/snapback] Takker for den Litejk Og til dere andre som har kommentert også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Edit: Jøss dette bildet er såå snadder, enda en gang, til dere som er så flinke: danke schøn! Endret 7. august 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
sullemikkel Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Helt fantastisk! Virkelig vakkert! Dette må du få publisert i mer innbringende tidsskrift! Endret 7. august 2006 av sullemikkel Lenke til kommentar
sullemikkel Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Har du brukt blitz? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 8. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Helt fantastisk! Virkelig vakkert! Dette må du få publisert i mer innbringende tidsskrift! 6629727[/snapback] He-he. Ja det hadde gjort seg. Nå som en har 7-siffret boliglån og kjøpt ny bil og greier Og ikke blits nei. Det er fyfy. Polafilter fjerner mye refleksjoner slik at forgrunnen ble som tydelig dette. Ellers bare justeringer av nivåer, curver, farger, skygger osv i PS. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Når jeg ser sånne bilder så vil jeg kjøpe et polarfilter! Nydelig bilde, like gjenskinnet i vennet Lenke til kommentar
sullemikkel Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg et polarfilter, koste hva det koste vil.... Må legge til at jeg er mektig imponert over komposisjonen i bildet! Steinene fremst i bildet gjør susen! Endret 8. august 2006 av sullemikkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå