Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Følger dere denne linken, finner dere ut at Gamespy (Fileplanet) vil være de første til å komme med en Dark Messiah singleplayer-demo, og at den kommer allerede NESTE UKE! Discover a new breed of action-RPG gaming powered by an enhanced version of the Source™ engine by Valve. Set in the Might and Magic® universe, you'll plunge face-first into ferocious combat in a dark and immersive fantasy environment. Become an expert warrior, mage, or assassin using a wide variety of devastating weapons against vicious creatures in an expansive fantasy world. -Cutting-edge graphics with realistic physics rendering -Immersive first-person fantasy combat with a huge variety of tactics, weapons and spells -Unique Skill Evolution System allowing you to shape your character through gameplay -Revolutionary multiplayer mode allowing up to 32 players to battle it out across dynamic online campaigns! Damn, som jeg gleder meg. Dette spillet er, sammen med Call of Juarez og Gothic III, det spillet jeg definitivt gleder meg mest til i år. Andre som gleder seg? EDIT: Nå har demoen kommet ut, og den kan finnes blant andre hos Gamer.no, Gamershell.com, 3DGamers.com og Fileplanet.com. Endret 8. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dark Messiah har jeg siklet på helt siden det ble vist på E3. Kan ikke vente til å få testet dette. Er du sikker på at demoen bare inneholder sp? Har sett videoer av multiplayer delen å det virker helt sinnsykt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Det er nok bare singleplayer i denne demoen ja. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er nok bare singleplayer i denne demoen ja. 6611455[/snapback] Og hva er galt med det? (Måten du svarte på fikk meg til å tro at du er negativ, og viss ja, Hvorfor?) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Jeg skrev det som et svar på hans spørsmål; "Er du sikker på at demoen bare inneholder sp?". Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Åhåhåhå! Bare 4 dager til! EDIT: Larzie: Hvor fant du videoer av MP-delen? Endret 4. august 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Genialt! Gleder meg sykt til å teste ut dette EDIT: Larzie: Hvor fant du videoer av MP-delen? 6611800[/snapback] edit: MP videoer her Endret 4. august 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ai ai ai Dark Messiah er et av de spilla jeg ser mest fram til i år:p Gleder meg som en liten drittunge til 8.august Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hmm.. Må si jeg ikke har hørt noe særlig om dette spillet Og siden jeg sitter her på et skarvelig lite modem og ikke føler for å bruke hele natta til å få igang gamespot så håpet jeg noen kunne fortelle litt Edit: Ser nå at jeg forhastet meg litt her. står jo en liten notis om spillet her på toppen jo Endret 4. august 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 dette skal definitivt testes ut, kanskje jeg blir imponert Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det her spillet her imponerte sjølv meg Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Det her spillet her imponerte sjølv meg 6616051[/snapback] Og hva er det som er så spesielt med det? Endret 4. august 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det her spillet her imponerte sjølv meg 6616051[/snapback] Og hva er det som er så spesielt med det? 6616094[/snapback] Har på ein eller anna medødt hat for spill som inneholder middelalder, økser,sverd og RPG elementer etc. Oblivion braut meir eller mindre igjennom isen. Men dette ser ut til å ta steget videre. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dæven steike! Dette er det råeste jeg har sett på lenge! Men hvorfor har jeg ikke hørt om dette før? Gleder meg nå gitt ! Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hmm. Av det jeg har sett så er det bare fileplanet som har reklamert for denne demoen. Vil det si at demoen bare kan lastes ned fra fileplanet? Eller vil den bli lagt ut på de fleste sider der man kan laste ned demoer? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Nei, Fileplanet er ikke de eneste som demoen kan lastes ned fra, men de er de første som får lov til å ha demoen på sin side. Endret 5. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Gleder meg vanvittig og håper jeg kan få like fine stunder med det som jeg hadde med de gamle spillene i serien, spesielt Might and Magic 6 og 7 !! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 Du bør ha det i bakhodet at Dark Messiah har ganske så lite med de andre M&M-spillene. Både når det kommer til historie og gameplay. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har sett klippene som ligger på steam, så nå gleder jeg meg sykt til dette spillet. Håper gameplayet er like bra som det ser ut. Hadde vært så så sykt fett hvis oblvion sitt kamp system var sånn Noe å glede seg til, sammen med Gothic 3 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Imorgen kommer den ut! Fytte som jeg gleder meg! Noen som har peiling på klokkeslett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå