uranus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei! Jeg bare lurte på hvordan du endrer fornavnet ditt? Koster det? Hvem må jeg kontakte og hvor lang tid tar det? mvh, Carl Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du må kontakte skattekontoret i ditt distrikt, det koster ingenting annet enn utgifter til pass og lignende Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kan vi spørre hva det nye navnet skal lyde? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 han skal vel bytte navn til Tinky Winky Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Uranus blir det vel. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Nei ikke jeg, dama mi. Så det er bare å dra inn til skattekontoret i mitt fylke eller by? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 lol hvem vil egentlig bytte fornavn!? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg som trodde man måtte sende inn en søknad til nettopp hvorfor navnet ville forandres til navne(direktoratet?)... Endret 4. august 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) "Under andre Verdenskrig var det en som het Vidkun Møkkahagen. Hva skifta han navn til?" Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Per Møkkahagen Ja, jeg gjorde det. Endret 4. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 "Under andre Verdenskrig var det en som het Vidkum Møkkahagen. Hva skifta han navn til?" Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Per Møkkahaugen 6611233[/snapback] Haha! Men du mener Vidkun sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå