Singh tha king Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 yahoooo! Endelig fått jobb. Skal jobbe via telefon hos KID, merker av varer folk skal ha og skrive fakturar og sånt. Kunne ha fått jobb i butikken også, men takket nei. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Gratulerer Digg med telefonjobb, virkelig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Grattis! Var intervjuet vanskelig? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Grattis! Lurer og paa intervjuet Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Takk takk! Ja, sant. Glemte å fortelle om det. Det gikk ganske greit liksom. De trengte en som kunne sitte ved telefonen og svare samt skrive fakturaer, og jeg sa jeg kunne det. Da hun spurte meg om jeg hadde noe erfaringer med dataer, sa jeg at jeg hadde mer kunnskaper om data enn de fleste i klasse...så hun virket imponert. Så hun fortalte masse greier om KID og mitt i intervjuet sa hun at jeg fått jobb, da gikk resten av intervjuet enda fortere. Vi satt der trolig i 1,5timer. Ikke noen vanskelige spm. heller. f.eks: 1.-Kan du noe om interiør-øh...ikke noe spesielt- du lærer nok det fort. 2.-Går det greit å lære nye programmer på pc?-jaja- fint det 3.-Har du erfaring med snakking i telefon.- ja, litt bla bla - det er jo bra! Så det var ikke noe stress, men godt å være forbredt i hvert fall. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Gratulerer Høres ut som en grei jobb, data og telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå