Po[wP]ow Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Hei. Jeg tenkte bare at jeg skulle legge ut informasjon om hvordan du får Star Wars Galaxies PRE-CU til å fungere, hvis du har veldig lyst til å spille det igjen. Dette er såklart bare for å teste, så det er ikke noe combat ennå. Du kan gå rundt og spamme så mye du vil og warpe deg til hvilke som helst steder Det første du må gjøre er å installere Star Wars Galaxies An Empire Devided og Jump to Lightspeed (Ikke Rage og the Wookies, grunnet at det er CU og ikke Pre-CU). Så det er bare å finne fram de gamle cd'ene. Etter du har gjort det, må du laste ned alle patchene. Her er linkene. patch_00.tre patch_01.tre patch_02.tre patch_03.tre patch_04.tre patch_05.tre patch_06.tre patch_07.tre patch_08.tre patch_09.tre patch_10.tre patch_11_00.tre patch_11_01.tre patch_11_02.tre patch_11_03.tre patch_12_00.tre patch_13_00.tre Når du er ferdig med dette, skal du kopiere dem alle inn i SWG dir(der du installerte SWG). Og etter det, så laster du ned Denne .zip filen, og ekstrakterer den inn i SWG dir. Snart i mål. Det du må gjøre nå, er å lage en shortcut av SWGemu.exe og legge den hvor du vil, så du må høyre klikke på shortcuten og velge Properties/Egenskaper. Der må du endre target til, (SWG Directory)\SWGEmu.exe -- -s Station subscriptionFeatures=1 gameFeatures=255 (ingen apostrofer). Og der etter må du finne swgemu_login filen og åpner den i Notepad. Du må endre IP adressen til en server som er online og du finner liste over mange servere her. Og når du har gjort det, så er det bare å kose seg med SWGEmu Pre-CU. Hvis det oppstår feil, så er det bare å spørre. Lykke til. Endret 1. august 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Soth Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) De fleste serverene er nede, pga mye oppdatering. Sånn for å ha sagt det. Endret 31. juli 2006 av Soth Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 De fleste serverene er nede, pga mye oppdatering. Sånn for å ha sagt det. 6593055[/snapback] Ja, det er sant. Men man får spilt på noen av serverene. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jeg får ikke starta SWGemu, jeg dobbelklikker, men ingenting skjer! gva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 jeg får ikke starta SWGemu, jeg dobbelklikker, men ingenting skjer! gva skal jeg gjøre? 6601664[/snapback] Har du gjort som jeg sa og laget en shortcut på f.eks Desktopen og skifta target til SWGEmu.exe -- -s Station subscriptionFeatures=1 gameFeatures=255 ? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jepp det har jeg gjort, jeg har installert the total experience da, har det noe å si? hvis det har det så er det vel lov å laste ned alt utenom rage of the wookies...? takk for svar Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) jepp det har jeg gjort, jeg har installert the total experience da, har det noe å si? hvis det har det så er det vel lov å laste ned alt utenom rage of the wookies...? takk for svar 6602365[/snapback] Det har noe å si ja. For The Total Experience inneholder Rage of the Wookies, og Rage of the Wookies er CU. Og derfor vil det ikke virke, jeg tror ikke det er mulig og bare installere AED og JTL fra The Total Experience CD'en. Så du må nok skaffe det gamle. Endret 2. august 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Soth Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du kan ha både Rage of the Wookies og Trials of Obi-Wan installert, og en SWG-Emu som virker. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jammen! hva er det som er galt da! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Du kan ha både Rage of the Wookies og Trials of Obi-Wan installert, og en SWG-Emu som virker. 6602988[/snapback] Kan man det? Men mener du ha begge installert på forskjellige steder, eller mener du ha alt i en mappe? Rage of the Wokies er jo CU, og Trails of Obi-Wan er NGE. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg kan spille på både Emu og på SOE sine servere, med alt installert og i en mappe. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg kan spille på både Emu og på SOE sine servere, med alt installert og i en mappe. 6603981[/snapback] Hmm, jaja.. Det visste jeg ikke, jeg ble fortalt at det ikke gikk. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Ammagad! *Installerer SWG på nytt* EDIT: Æh. Gjort alt som skulle gjøres, kjører shortcuten og får en svartskjerm noen sekunder - også tilbake til desktop. Endret 3. august 2006 av Arthas Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Ammagad! *Installerer SWG på nytt* EDIT: Æh. Gjort alt som skulle gjøres, kjører shortcuten og får en svartskjerm noen sekunder - også tilbake til desktop. 6610800[/snapback] Har du skrevet Target i parenteser? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Prøvde det og. Ingen fremgang :\ Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Må jeg ha Jump To Light Speed for å spille? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Må jeg ha Jump To Light Speed for å spille? 6614385[/snapback] Det er jeg ikke sikker på. Men du kan jo gjøre et forsøk. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Prøvde det og. Ingen fremgang :\ 6611926[/snapback] Merkelig det. Første gang jeg prøvde så hadde jeg også et sånt problem, men etter at jeg reinstallerte windows, så funka det plutselig. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du trenger ikke Jump to Lightspeed akkurat nå. Det er en stund til Jump to Lightspeed vil bli lagt til på Emu'en. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Du trenger ikke Jump to Lightspeed akkurat nå. Det er en stund til Jump to Lightspeed vil bli lagt til på Emu'en. 6615102[/snapback] Ja, man har ikke noe spaceship uansett. Men man kan bruke kommandoene @shuttle coronet_starport og @warp 3492 -1200 f.eks Ganske kjekk kommando for å komme hvor man vil på sekundet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå