Straffa Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Industry sources bolster reports that E3 may undergo changes; details due from ESA Monday Link Senior industry sources have revealed to Next-Gen.Biz that the E3 industry event, in its present form, has been cancelled for next year and the foreseeable future Link Endret 30. juli 2006 av avanore Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Ein endring av måten E3 arrangeres på er nok til det beste. Dagens form vert for dyr, spesielt for dei mindre aktørane. Så for min del ser eg ingen dramatikk i dette. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Wow, du kunne ikke fortelle litt på norsk hva dette faktisk dreier seg om? Nei, nei, sikkert lettere å bare lime inn noe. E3 er en så populær messe, at jeg tviler sterkt på at den er stengt for alltid. Lenke til kommentar
wise Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 alle som har vært på E3 vet at i det øyeblikket man forlater messebygget stirrer man rett på et svært banner der datoene for neste års arrangement står skrevet. slik var det i år også. så selvfølgelig blir ikke E3 lagt ned. men hvis de gjør messen mindre, slik at man slipper å bryte seg gjennom hundrevis av bloggere, spillbutikkansatte og drittunger som snek seg inn, for å rekke en avtale, det er jeg bare for. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Wow, du kunne ikke fortelle litt på norsk hva dette faktisk dreier seg om? Nei, nei, sikkert lettere å bare lime inn noe. E3 er en så populær messe, at jeg tviler sterkt på at den er stengt for alltid. 6585534[/snapback] Hvorfor skal jeg skrive om artikkelen på norsk? Skjønner du ikke engelsk så får du komme tilbake og lese artikelen når den blir publisert på norsk Endret 30. juli 2006 av avanore Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 E3 kan ikke... bli stengt! Neeeei! Får håpe de bare gjør litt om på måten de arrangerer hele greia, og ikke... hulk.. legger det ned! Jeg er redd og klemmer på en pute. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Virker som noe sånt er greit å gjøre, siden det er så sykt med hype på bare de største aktørene. Nintendo, MS og Sony sitter å styrer hele showet mens de mindre selskapene er heldige om de får en plass. Spennende å se hvilke endringer som blir tatt og på hvilken måte spillene blir promotert.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 The Entertainment Software Association (ESA) is thinking of getting rid of E3 and creating a new expo - if you could call it that. The new convention would be considerably smaller. Så det blir jo noe lignende E3 i fremtiden å. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Likevel, den blir mindre. E3 er jo aller gamere's årlige ting å se frem til. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal gjøre det. Om det er noe problem med E3, hvorfor da opprette en annen expo, som i tillegg er mindre? Altså, skal messa bli mindre, så blir det jo bare enda dyrere for spillutgivere/utviklere å komme! Da blir det jo bare desto større konkurranse om å få plass! Endret 31. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Likevel, den blir mindre. E3 er jo aller gamere's årlige ting å se frem til. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal gjøre det. Om det er noe problem med E3, hvorfor da opprette en annen expo, som i tillegg er mindre?Altså, skal messa bli mindre, så blir det jo bare enda dyrere for spillutgivere/utviklere å komme! Da blir det jo bare desto større konkurranse om å få plass! 6587368[/snapback] Du har helt rett. Å ta bort E3 er som å ta bort TG... Nei, dette er ikke en sunn idé. Endret 31. juli 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 VG's artikkel, for de som ikke kan Engelsk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 For meg kan det vere det samme om det blir spektakulert,fargerikt of fyllt med gamer chicks eller ei, eg vil ha spillnyeheter,bilder,film og høre ka utviklerene har og si. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 For meg kan det vere det samme om det blir spektakulert,fargerikt of fyllt med gamer chicks eller ei, eg vil ha spillnyeheter,bilder,film og høre ka utviklerene har og si. 6588571[/snapback] Riktig. Hva var det vi gamere snakket om i mai? Nei, det var ikke "Wee! Xbox dama var driiitheit!" Nei, det var ikke "Nintendo har den kuleste standen på lenge!" Det var Halo 3 traileren, MGS4 traileren, GTA IV tattisen til Peter Moore, det var Riiiidge Racerrr, Zelda, Wii-mote og andre spillnyheter. En messe med bare dette er jo mye bedre, ettersom at man får nyhetene man leter etter. Vil man se lettkledde damer er det bare å dra på Babethreaden. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Vi gamere har ikke no' liv... vi bryr oss mer om spill enn om damer. eller ikke Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Likevel, den blir mindre. E3 er jo aller gamere's årlige ting å se frem til. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal gjøre det. Om det er noe problem med E3, hvorfor da opprette en annen expo, som i tillegg er mindre?Altså, skal messa bli mindre, så blir det jo bare enda dyrere for spillutgivere/utviklere å komme! Da blir det jo bare desto større konkurranse om å få plass! 6587368[/snapback] Mindre for de som er der ja, ikke mindre for oss som skal ser bilder og filmer hjemmefra. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Forståelig nok at små spillutvikler føler de drukner i standene til de store spillutviklerne og kosnollevernadørene. Det høres nå bedre at det blir begrensinger på hvor store stands det er mulig å ha. Skal nok bli flust med liveoverføringer av pressekonferansen allikevel? Var det ikke slik at sonu og ms hadde tusenvis av kvadrat på sine stands? Ikke kult å komme med et nytt spill da på en booth på 10m2.... Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 her er en artikkel om akkuratt dette http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/sbryne/post/13646 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dette er nå avkreftet. 6590811[/snapback] *Danse avkrefte E3-nedleggelse-dansen* Den dansen er ikke fin... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Dette er nå avkreftet. 6590811[/snapback] Link? Endret 31. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 kanskje det er et stunt for å lokke til seg flere folk! Synd at det ikke blir no mer E3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå