torandres7 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Er det noen her som veit om det er mulig å få tak i samme deleliste som bertel o steen har på delelageret sitt? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Finn ut hva programmet de bruker heter for noe, så laster du det ned Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Laser heter programmet som brukes. men det finnes også en internett-adresse med komplett delefilm som brukes på BOS rundt omkring i landet, men der må du ha brukernavn, passord og kundekode for å komme inn. så med mindre du jobber på BOS (slik som meg ) så skal det godt gjøres at du kommer inn på den siden. Lenke til kommentar
torandres7 Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 kan du si meg hva slags versjon programmet er da, søkte bare etter laser, men da kom det altfor mange treff. Så det hadde vært fint om du kunne spesifisert det litt bedre. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Prøv med Mekonomen.no, legg inn regnr og du får en tildels komplett dele liste med tegninger. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Laser heter programmet som brukes. men det finnes også en internett-adresse med komplett delefilm som brukes på BOS rundt omkring i landet, men der må du ha brukernavn, passord og kundekode for å komme inn. så med mindre du jobber på BOS (slik som meg ) så skal det godt gjøres at du kommer inn på den siden. 6592313[/snapback] Eller så kan du legge turen innom på Peugeotklubbens hjemmesider. Der vil du kunne få hjelp av folk som har praktisk erfaring fra så godt som alle Pug-modeller som fremdeles ruller på veien. Hyggelige og hjelpsomt lite "samfunn" med ca. 800 medlemmer fra absolutt HELE landet..... Jeg har personlig fått erfare hvor lett det er å få hjelp av den gjengen ! Kjøpte min første Pug i fjor, og kunne (kan) fint lite om bil generelt. Hadde bla. noen elektriske feil som ingen skjønte noe av, inntil jeg fikk "napp" på en post jeg la på forumet. Jeg kjørte hjem til en av medlemmene, og det tok han ikke mange minuttene å finne ut av hva som var galt , og fikset feilen for meg på "no-time" (fikk også en MEGET hyggelig pris på jobb og deler ). Er nå selv aktiv medlem i klubben, og vi har MYE morro med div. samlinger både lokalt og nasjonalt (f.eks. på treff som Gatebil 2006). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå