Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Deleliste til peugeot 406

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laser heter programmet som brukes. men det finnes også en internett-adresse med komplett delefilm som brukes på BOS rundt omkring i landet, men der må du ha brukernavn, passord og kundekode for å komme inn. så med mindre du jobber på BOS (slik som meg :tease: ) så skal det godt gjøres at du kommer inn på den siden.

Lenke til kommentar
Laser heter programmet som brukes. men det finnes også en internett-adresse med komplett delefilm som brukes på BOS rundt omkring i landet, men der må du ha brukernavn, passord og kundekode for å komme inn. så med mindre du jobber på BOS (slik som meg  :tease: ) så skal det godt gjøres at du kommer inn på den siden.

6592313[/snapback]

Eller så kan du legge turen innom på Peugeotklubbens hjemmesider. Der vil du kunne få hjelp av folk som har praktisk erfaring fra så godt som alle Pug-modeller som fremdeles ruller på veien. Hyggelige og hjelpsomt lite "samfunn" med ca. 800 medlemmer fra absolutt HELE landet.....

Jeg har personlig fått erfare hvor lett det er å få hjelp av den gjengen ! Kjøpte min første Pug i fjor, og kunne (kan) fint lite om bil generelt. Hadde bla. noen elektriske feil som ingen skjønte noe av, inntil jeg fikk "napp" på en post jeg la på forumet. Jeg kjørte hjem til en av medlemmene, og det tok han ikke mange minuttene å finne ut av hva som var galt , og fikset feilen for meg på "no-time" (fikk også en MEGET hyggelig pris på jobb og deler :D ).

Er nå selv aktiv medlem i klubben, og vi har MYE morro med div. samlinger både lokalt og nasjonalt (f.eks. på treff som Gatebil 2006).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...