Gå til innhold

SE W810i: Orbit Theme


Anbefalte innlegg

Heisan.. jeg leste litt på forumet og fant noen tråder som så vidt berørte dette temaet, men som ikke ga meg noe bra svar.

 

Mange venner av meg kjøpte denne telefonen og de fleste av de brukte den kule themen der menyen blir svart og hvit og ikonene blir veldig enkle, altså themen Orbit. Når jeg fikk et bra tilbud på den telefonen på sjappa der jeg jobber, så slo jeg til. Ladet den opp og begynte å trykke og trikse med den. Jeg ville også bruke den themen, fordi den ser utrolig bra ut samt at jeg forbinder den med W810i fra reklamer osv. Men hva er det jeg ser? Themen blir ikke slik som til vennene mine. Menyen blir bare helt vanlig med svart bakgrunn. Hva er dette for noe svindel? Jeg prøvde å sende over fra en av vennene mine, enten satte jeg på feil eller noe, men den ble fortsatt helt vanlig. Så jeg lurte på om noen av dere som fortsatt har denne themen med svart og hvit bakgrunn, helst uten vibrasjon, til å legge den ut her slik at jeg kan laste den over på min telefon for å se om det blir noe anderledes. Eller om dere vet hvor jeg kan få lastet den ned, eller hvordan jeg kan løse problemet på en eller annen måte.

 

På forhånd, takk.

 

Mvh

Audun B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper problemet ligger der ja... Har noen av kameratene dine noe annet enn vanlig oppsett på sin telefon?

 

Jeg har ENTRY på min tlf, og ergo er de morsomme menyoppsettene blitt borte.. Jeg har sendt mail til Ericsson om dette,, og telenor, så håper å finne en løsning på det. Skal prøve å holde deg oppdatert om det skjer noe mer der.

Lenke til kommentar

Hva med å ringe NetCom å kreve en telefon uten branding?

 

jeg har planer om å gjøre det med telenor, for jeg er ikke intr i at en dritt ting fra dem skal gjøre MIN telefon dårligere ann andre.. Og siden Telenor selv sa at det "ikke var mulig å fjerne Entry",så kommer jeg til å kreve en ny en uten...

 

Om det funker, er noe helt annet. Prøve det skal jeg iallefall.

Lenke til kommentar

Yapp, nå har jeg snakket med Telenor, og fikk der beskjed om at det var Elkjøp jeg må ta det opp med.

 

Elkjøp skulle opplyst meg om forskjellene på en telefon med eller uten Entry, og gitt meg et valg...

 

Tipper at de kommer til å si noe helt annet på Elkjøp.

 

Skal stikke ned til dem da jeg får igjen W800'n min fra rep, så få jeg levere inn W810'n da og se hva som skjer. Om jeg får tilbake den UTEN Entry, eller om jeg får en ny en.

Lenke til kommentar
Selv ville jeg følt meg svindlet hvis teleoperatør la inn noe på mobilen min som gjorde at noen av funksjonene forsvant. Hadde krevd ny mobil på flekken uten branding.

6580474[/snapback]

Har du W810i? Er den uten branding? Hvor kjøpte du den?

 

 

Skal ikke ha den netcom driten, så å kjøpe fra netcom.no skal jeg ikke..

Lenke til kommentar
Selv ville jeg følt meg svindlet hvis teleoperatør la inn noe på mobilen min som gjorde at noen av funksjonene forsvant. Hadde krevd ny mobil på flekken uten branding.

6580474[/snapback]

Har du W810i? Er den uten branding? Hvor kjøpte du den?

 

 

Skal ikke ha den netcom driten, så å kjøpe fra netcom.no skal jeg ikke..

6599847[/snapback]

 

 

Unngå ENTRY fra Telenor også da... ;)

Lenke til kommentar

Lurer på om noen kan svare på et spørsmål i denne tråden, så jeg slipper å lage en ny tråd.

 

Jeg har en W800i som er kjøpt med Djuice. Jeg får en UTROLIG irriterende Djuce knapp nede til venstre istedenfor Meny knappen. Er det mulig å fjerne alt djuice drittet?

Lenke til kommentar
Selv ville jeg følt meg svindlet hvis teleoperatør la inn noe på mobilen min som gjorde at noen av funksjonene forsvant. Hadde krevd ny mobil på flekken uten branding.

6580474[/snapback]

Har du W810i? Er den uten branding? Hvor kjøpte du den?

 

 

Skal ikke ha den netcom driten, så å kjøpe fra netcom.no skal jeg ikke..

6599847[/snapback]

 

Kjøpte min uten abbonement og branding på elkjop.no.

 

Ja, jeg har den telefonen, og orbit Theme virker som det skal. :)

Lenke til kommentar
Selv ville jeg følt meg svindlet hvis teleoperatør la inn noe på mobilen min som gjorde at noen av funksjonene forsvant. Hadde krevd ny mobil på flekken uten branding.

6580474[/snapback]

Har du W810i? Er den uten branding? Hvor kjøpte du den?

 

 

Skal ikke ha den netcom driten, så å kjøpe fra netcom.no skal jeg ikke..

6599847[/snapback]

 

Kjøpte min uten abbonement og branding på elkjop.no.

 

Ja, jeg har den telefonen, og orbit Theme virker som det skal. :)

6602236[/snapback]

Ok :)

 

 

jeg MÅ ha netcom, siden jeg har sånn trådløs familie.

 

Men de fra netcom.no er vel branda, men ikke fra elkjøp?

 

Skal spørre før jeg kjøper, hadde entry på min t630(elns) en gang, entry, djuice, netcom tastene ødelegger jo mobilene :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...