Gå til innhold

Ny Mus, Ny tastatur

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til og kjøpe meg et nytt tastatur og ny mus jeg har en ellgammel mus med kule inni :(

Jeg liker og spille så jeg må ha en rast en,

ikke noe kule i den

kommer på samme om det er trådløst eller ledning

Tastaturet må være stort og ha mange snarveier :dribble:

lys i det har vært tøft men det trengs ikke.

Endret av skylinepower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da kom du til den rette adressen.

HER er drømme musa di.

og

HER er tastaturen.

Jeg har akkurat det samme. Alt funker fet.

Løp og kjøp.  ;)

6561726[/snapback]

Enig med den der ja :)

men tastaturet skal vistnokk ikke være så bra kvalitet.. og ikke så bra og skrive på..

men sikkert bra nokk :thumbup:

Endret av complexity
Lenke til kommentar
slik mus har jeg prøvd på et dataparty av en venn, bredja er grei men jeg syntes den van litt forlang :(

tastaturet må være svart og litt sølv, jeg synes ikke hvite er noe fine :thumbdown:

6561826[/snapback]

Når du skal spille i mørke - trenger du ikke å ha en super deilig tastatur, det handler om at den funker - og det kan jeg garantere den gjør. ;)

Musen er veldig god, ikke hør på hva de sier, hør på meg. Men det er du som bestemmer så.

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Dette tastauret så bra ut

billig og snedig og ikke minst men det er ifra microsoft

6562069[/snapback]

Sikker greit, men har dårlig erfaring med microsoft.. Mye bråk og dårlig å skrive på..

Annbefaler dette på det maximale! det er kansje litt dyrt og har ikke så mange ekstraknapper, men er blått (eller rødt) lys, og det er en drøm å skrive\game på!

En kompis har det :love:

Lenke til kommentar
Her Logitech mx1000... har en selv, har hatt den i over ett år nå eller nokka sånt siden den kom ut, batteri tid som vare 5 dager eller litt mer etter som hvor mye du bruke den. grei nok dpi på 800, jeg treng ikke mer enn det... musa er deilig å holde (ikke tenkt koffert) og du slipp "musesyken"... det skal jeg lov deg, den er svært behagelig å holde, ikke som andre, får nesten klaus av å ta på andre muser, data mus så klart... :p
Lenke til kommentar
Dette tastauret så bra ut

billig og snedig og ikke minst men det er ifra microsoft

6562069[/snapback]

Sikker greit, men har dårlig erfaring med microsoft.. Mye bråk og dårlig å skrive på..

Annbefaler dette på det maximale! det er kansje litt dyrt og har ikke så mange ekstraknapper, men er blått (eller rødt) lys, og det er en drøm å skrive\game på!

En kompis har det :love:

6562250[/snapback]

Veldig enig der..

Hadde det ms tastaturet.. saitek <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...