Gå til innhold

asdf

Matias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med mindre det kommer en god begrunnelse på hvorfor denne threaden skal leve så blir den stengt. Slik threaden er nå så er det en ren tellethread der man skal poste initialer til personer.

6560945[/snapback]

Hva med å se på linken jeg ga til KissaMcDuck? Må da være lov å spørre om hjelp uten at folk skal begynne å klage over at det er en telletråd. Trenger jeg virkelig å begrunne dette noe mer? Jeg har gått rundt i en dag nå for å finne 99 personer jeg kan bruke, og jeg mangler bare disse initialene.

Lenke til kommentar
Hva med å se på linken jeg ga til KissaMcDuck? Må da være lov å spørre om hjelp uten at folk skal begynne å klage over at det er en telletråd. Trenger jeg virkelig å begrunne dette noe mer? Jeg har gått rundt i en dag nå for å finne 99 personer jeg kan bruke, og jeg mangler bare disse initialene.

6561376[/snapback]

Jeg så på linken ja, men har ikke tid til å gå igjennom hele den tekstlista der desverre. Ting blir så mye enklere Da må du isåfall få dette fram ganske klart i threaden din i utgangspunktet og folk ikke poster (SLH) sandra... og lignende for da blir det en ren tellethread. Men begrenses threaden til at du trenger 99 personer så kan man stenge den etterpå, for ellers så blir det garrantert en tellethread :)

Lenke til kommentar

Dette blir jo en assosiasjonsgreie (har lest Memo ja), er det ikke best om du finner navn selv som du kan assosiere? Hvorfor har du så mye i mot Nick Taylor & co :p ?

Du kan jo også tenke mer avansert - Mann = M N for eksempel. Intet stort problem for en internettfyr å bli kvitt noen vokaler for å ordne seg vanskelige initialer :)

Lenke til kommentar

Jepp, jeg er klar over at det er best å finne på selv. Jeg har prøvd å fylle de fleste initialene med venner og bekjente. Jeg blir vel nødt å fylle disse siste med personer som ikke har det navnet. Venner og lignende er jo det beste, så jeg får ta å heller bare huske at 38 = den personen uten at navnet har noe med 3 = t og 8 = k og gjøre. Vet ikke om det er så bra å gjøre dette, men har problemer med å fylle ut ellers.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...