spiffers Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Denne artikkelen ligger på topp på ITpro idag. Noen kommentarer fra HW? Endret 26. juli 2006 av spiffers Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dersom hardware.no blir lagt ned, blir det BLITZKRIEG. Tviler på at folka på hw har lov til å uttale seg så mye, da dette kanskje er.. hemmelig, enda? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg tror hvis de forsøkte å legge det ned ville det vel komt opp noe annet istedenfor, hvis ikke noen som jobber med det tar over da. Noen brukere vil sikkert gå over til itPro, men jeg liker dem ikke nok til å være der mer. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Er selv p**selei ITpro. Jeg tipper HW dukker opp under annet navn hvis ddet blir nedlagt. Men siden HW er det største IT-forumet i norge, tror jeg neppe det blir nedlagt.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kansje like greit. Så får folk her inne noe annet å gjøre på Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Det der er vel faan meg bare tøv ? Itpro er ei piss siden, håper de blir lagt ned. 7 MILLIARDER for hw.no. Read my name Hvem for en idiot har skrevet det der egentlig ? Siden er eid av Hardware Online AS eller no Endret 26. juli 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Tror jaggu ITPro har lest tråden min Men for å sitere Dahl: Uten at jeg har noe mer informasjon enn dere vil jeg tro at vi er på relativ trygg grunn. HW-nettverket er lønnsomt, vi tjener penger. Altså vil jeg tro at Mecom ikke vil legge seg så mye opp i vår daglige drift. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) HW blir vel neppe lagt ned, men det er trolig at det blir enda mer komersialisert, -noe jeg synes er en trist utvikling. Endret 26. juli 2006 av Patz Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hw er allerede rimelig effektivisert allerede, så her trenger det nok ingen innsparelser. Her jobber også frilansejournalister av egen iver mot minimal betaling. Mye av hw består av ildsjeler som legger mye tid ned i denne nettsiden Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Det der er vel faan meg bare tøv ? Itpro er ei piss siden, håper de blir lagt ned. 7 MILLIARDER for hw.no. Read my name Hvem for en idiot har skrevet det der egentlig ? Siden er eid av Hardware Online AS eller no 6559638[/snapback] Var vel 7 milliarder for selve Orkla Media, ikke hw i seg selv. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Det der er vel faan meg bare tøv ? Itpro er ei piss siden, håper de blir lagt ned. 7 MILLIARDER for hw.no. Read my name Hvem for en idiot har skrevet det der egentlig ? Siden er eid av Hardware Online AS eller no 6559638[/snapback] "Orkla Media som i 2005 kjøpte opp Hardware.no er nå solgt til Mecom for 7 milliarder med David Montgomery i spissen." Hva var det du ikke forstod? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 "Orkla Media som i 2005 kjøpte opp Hardware.no er nå solgt til Mecom for 7 milliarder med David Montgomery i spissen." Hva var det du ikke forstod? 6560528[/snapback] Den setningen inneholder direkte faktafeil. Prisen for orkla media var ikke "7 milliarder med Daid Motgommery i spissen". Penger har ingen spiss, og David Montgomerys sjel (det må jo være det ITPro sikter til her) tviler jeg på at orkla fikk med på kjøpet. Så at noen ikke forstår den setningen er bare helt på sin plass egentlig for den er ganske feil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg ber dere herved å droppe "dritprat" om itpro. Det har ingen hensikt å drive skitkasting brukere imellom to nettsider, slike kriger ender ingensteder og har bare negative utfall. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dette var en nyhet med kvalitet over seg. Selv om b-real sier vi ikke skal slenge dritt om andre nettsider vil jeg likevel nevne at jeg synes akkurat denne saken har noen kjennetegn jeg har sett i ITPro-artikler før. Det virker mest som en svertesak, uten noe fakta. Neidu, det er nok ingen unge, gravende og fremadstormende journalister som kommer fra ITPro sin side nei. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 legge ned siden som har et av norges største diskusjonsforum? tror ikke de vil tape den brukermassen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Så er det vel også slik at om Hardware Online blir lagt ned så kan de ta med seg en stor brukermasse, kompetanse og annonsører videre til neste prosjekt, om de ønsker det. Ville jeg tro. Sånn for å ikke være for påståelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg sa, IKKE driv flaming av sidene eller brukermassen til itpro. Hør nå etter folkens :\ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Står at kilden er fra dagbladet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dette er ikke flaming, det er kritikk. Vi kritiserer jo andre ting hele tiden, så hvorfor ikke ITPro, når de publiserer dårlige artikler? Lenke til kommentar
exchange Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dette var en nyhet med kvalitet over seg. Selv om b-real sier vi ikke skal slenge dritt om andre nettsider vil jeg likevel nevne at jeg synes akkurat denne saken har noen kjennetegn jeg har sett i ITPro-artikler før. Det virker mest som en svertesak, uten noe fakta. Neidu, det er nok ingen unge, gravende og fremadstormende journalister som kommer fra ITPro sin side nei. 6560782[/snapback] Hei, jeg har skrevet nyheten på itpro, og vil ha meg frabedt slike trashy kommentarer. Salget av orkla media har hatt stor media dekning og vil påvirke hw uansett om du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå