pgdx Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hva med å opprette et forum for spørsmål omkring norske lover og våre rettigheter? Da, selvsagt mest lagt vekt på våre rettigheter når det kommer til informasjonsteknologi. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Burde ikke dette eventuelt kunne puttes inn under en eventuell forumkategori for samfunn som tidligere har vært oppe? Men jeg ser absolutt nytten, man burde sette seg mer inn i lovene som angår de tingene man driver med. Husker jeg leste mesteparten av det jeg fikk av stoff fra lovdata om opphavsrett og digitale mediar når jeg laget OHG.no med noen venner i 2001 eller 2002. (Skoleside med bilder fra div fester den gangen.) Endret 25. juli 2006 av Lomz Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Og så var det det endeløse problemet med denne delen av forumet, nemlig at moderatorer sjeldent tar seg tid til å svare... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Og så var det det endeløse problemet med denne delen av forumet, nemlig at moderatorer sjeldent tar seg tid til å svare... 6578173[/snapback] Hei ! Er vel stort sett Admin som tar slike beslutninger her i huset. Flere er på ferie (ennå) men jeg skal legge frem saken i systemet vårt. Mvh jarmo Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Dette høyres ut som ein god idé. Eg tar det opp med forumstyret no. Det kan ta litt tid å få det oppretta, siden mange av forumstyret (inkludert meg) er på ferie. mvh., Vegard Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Takker så meget for tilbakemelding. Det er ikke at forumet skal bli opprettet på dagen, eller i det hele tatt denne uken/måneden jeg håper på, men bare tilbakemelding om at det er registrert et ønske om det. Takker til jarmo og kilogram! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Forumet blir tatt med i samfunnskategorien når den opprettes: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry6559557 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg