j0nz0r Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) SLIPKNOT! Sid Wilson - Turntables Joey Jordison - Drums Paul Grey - Bass Chris Fehn - Percussion / backing vocals Jim Root - Guitar Craig "133 MHz" Jones - Sampling Shawn "Clown" Crahan - Percussion / backing vocals Mick Thompson - Lead guitar Corey Taylor - Vocals Jepp, tenkte vi Slipknot-fans kunne diskutere litt i denne tråden, og poste eventuelle spørsmål! Vet ikke om denne tråden vil overleve, men vi får håpe det beste. Endret 25. juli 2006 av j0nz0r Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vol3 er noe av beste jeg har hørt innen metal(Jeg driter om du ikke synes de er metal). Det ander var liksom bare intensitet og that's it, noen gode låter... men ikke så mange. Denne platen er kvalitet tvers igjennom og er dynamisk som bare det. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg liker én Slipknot sang; Wait And Bleed. Den har jeg likt helt siden jeg var fjortiss. :!: Resten (ja, har hørt samtlige plater) blir for repetitivt og kjedelig for meg. ----- Søsteren min har i det siste begynt å spille Slipknot på et lydnivå som irriterer meg. Da svarer jeg med 1349. Og jeg kan spille høyere enn hun kan. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har bare hørt debuten Slipknot (Ja, jeg vet de lagde en cd lenge før dette og, men dette blir vel regnet som debuten), og den er knall. Herlig, agressiv metal. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 For meg er det totalt umulig å si hvilket album som er mitt favorittalbum, for alle albumene er ekstremt geniale. Bortsett fra det første, Mate Feed Kill Repeat (MKFR). Stay (SIC) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vermilion og Duality er bra. Er ellers ikke så begeistret for Slipknot. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vermilion, Duality og Wait and bleed Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Søsteren min har i det siste begynt å spille Slipknot på et lydnivå som irriterer meg. Da svarer jeg med 1349. Og jeg kan spille høyere enn hun kan. 6556803[/snapback] Herlig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Den selvtitulerte debutplata er det desidert beste Slipknot har laget. Det er også en av de beste platene jeg har i CD-hylla. DVD'en "Disasterpieces" er forresten en av de beste Live-DVD'ene som har blitt laget. Forresten, Ferr: Jeg nekter å tro på at du hørt alle platene siden du skriver at det er repetivt. Ta f.eks "Do Nothing/Bitchslap", det er så langt fra repetivt som det går an å komme (funk/jazz/metalcore/mathcore). Endret 25. juli 2006 av LarsP Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Forresten, Ferr: Jeg nekter å tro på at du hørt alle platene siden du skriver at det er repetivt. Ta f.eks "Do Nothing/Bitchslap", det er så langt fra repetivt som det går an å komme (funk/jazz/metalcore/mathcore). 6557111[/snapback] My opinion / your opinion Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel, din mening er gal. 6557188[/snapback] Endelig noen som sa det Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel, din mening er gal. 6557188[/snapback] Åh, sorry. Skal ikke skje igjen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Slipknot har mye som er greit.. liker stemninga på 9.0.. der kan du høre det er fett... som på så og si alle andre slipknotkonserter også.. hehe Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Forresten, Ferr: Jeg nekter å tro på at du hørt alle platene siden du skriver at det er repetivt. Ta f.eks "Do Nothing/Bitchslap", det er så langt fra repetivt som det går an å komme (funk/jazz/metalcore/mathcore). Hvilken er denne fra? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hørt at han ene duden tar ett dypt åndedrag fra ett glass med ett eller annet ekkelt før konsrter, for å komme i stemning :!: Er det en myte eller stemmer det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Forresten, Ferr: Jeg nekter å tro på at du hørt alle platene siden du skriver at det er repetivt. Ta f.eks "Do Nothing/Bitchslap", det er så langt fra repetivt som det går an å komme (funk/jazz/metalcore/mathcore). Hvilken er denne fra? 6559911[/snapback] Mate, Feed, Kill, Repeat. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Slipknot har utviklet seg til å bli et av mine favoritt-band. Er spesielt glad i sangene "Duality" og "The Nameless" Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Disasterpieces (Masterpieces) er så ufattelig bra. Beste konserten deres ever! Lenke til kommentar
Taters Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Syntes at de er utrolig gode!! De henger på veggen min! Var noe nytt for meg for et par dager sida når jeg så fjeset til både Corey og Jim (James) For de som ikke vet spiller Corey og Jim(veit ikke om det er noen andre fra slipknot) i Sour Stone og det er uten masker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå