Darth Reidar Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Tidspunktet for start er endret fra Onsdag 4 Oktober til Fredag 6 Oktober. Dette gjøres slik at flest mulig klaner skal kunne stille lag, både fra Norge og ellers i Europa. Mer info følger. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 synd d kom etter billettene er lagt ut for salg men jeg synes d er bra gjort, smartere å ha d i helga enn i uka da alle ikke har ferie Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 betyr det at programmet på en måte blir snudd? altså det faglige på starten og spill på slutten? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Altså, vet du når BF2-compoen er? Jeg kommer hjem 6. oktober på kvelden, og vil gjerne få med meg BF2-compoen. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Altså, vet du når BF2-compoen er? Jeg kommer hjem 6. oktober på kvelden, og vil gjerne få med meg BF2-compoen. 6566446[/snapback] Det er ikke bestemt enda, fordi vi må se hvor mange klaner som melder seg på. Jo raskere klaner kjøper billetter og melder seg på, jo tidligere kan vi spikre oppsettet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tror det sikkert er en del som venter på at datoene skal bli fastlagt, for ingen kjøper billetter før de vet at alt er spikra og klart. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Tror det sikkert er en del som venter på at datoene skal bli fastlagt, for ingen kjøper billetter før de vet at alt er spikra og klart. 6606859[/snapback] Hva er det du egentlig prøver si? Tidspunktet - dvs klokkeslett? For dato er da avgjort og besvart i mitt første innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Nei, datoene for hver enkelt compo. Om alle compoene starter på fredagen, dvs. 6. eller om de (compoene) starter forskjellige dager mellom 6. og 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg