Gå til innhold

2GB Memory Stick Micro - M2 (KOMMER NÅ)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som aner om dette snart er på trappene? Kjøper ikke ny SE før dette kommer... Idiotisk at de skal skifte standarder hele tiden!

6546965[/snapback]

Lite minnekort gir plass til mer hi-tek inni telefonen...ergo mindre telefoner...SE har vel ikke byttet minnekort mer enn fra Memory Stick Duo til M2?

Lenke til kommentar
Sony Ericsson skiftet vel standard for ca ett år siden når de slapp K750i, og nå igjen. 2GB har jeg ikke sett, men 1GB finnes. Desverre koster den ca dobbelt så mye som Pro Duo hvis jeg husker rett.

6549256[/snapback]

 

 

de har skiftet standard før K750i

Memory stick Pro duo har vært lengre ute på markedet enn K750i

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
SE har vel ikke byttet minnekort mer enn fra Memory Stick Duo til M2?

6548924[/snapback]

Det stemmer, så skjønner lite hvorfor arehei roper høyest når Nokia per i dag har hele tre forskjellige minnekort på sine nye modeller (DV RS-MMC, miniSD og microSD) mens SE har M2 på alle sine nye modeller foruten P990i og W850i.

 

Problemet er vel heller at bransjen støtter flere standarder enn at SE bytter for første gang. :thumbdown:

 

 

Lite minnekort gir plass til mer hi-tek inni telefonen...ergo mindre telefoner

6548924[/snapback]

Kortet bruker også mindre strøm enn MSPD, og skal være det raskeste av de virkelig små kortene. :) Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Betyr dette at vi snart kan vente M2 på 2GB også tro?

7079373[/snapback]

Er vel ikke sagt her, men at microSD, miniSD eller SD-kortene blir større vil bare påvirke de andre kortene i serien. M2 er et sammearbeid av Sony og Sandisk, men av en eller annen grunn har ikke Sandisk startet produksjonen ordentlig ennå. Om Sandisk kommer igjen er jeg rimelig sikker på at både 2 og 4 GB kommer rimelig kjapt.

 

Tror ikke vi har 2GB før Q1. :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...