N* Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har ofte hørt at det ikke er lurt å drikke alkohol alene, men hvorfor ikke? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Her må du pressisere og ikke bare komme med en ufulstendig thread. Snakker du om å ta seg en øl alene, snakker vi om å drikke seg drita full hver dag alene? Sleng ikke bare ut et spm men skriv nå for GUDS SKYLD hva du tenkte bak det spørsmålet! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har ofte hørt at det ikke er lurt å drikke alkohol alene, men hvorfor ikke? 6545804[/snapback] Det er tamt, case closed ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Her må du pressisere og ikke bare komme med en ufulstendig thread.Snakker du om å ta seg en øl alene, snakker vi om å drikke seg drita full hver dag alene? Sleng ikke bare ut et spm men skriv nå for GUDS SKYLD hva du tenkte bak det spørsmålet! 6545810[/snapback] MR. GOD'S SAKE! Uansett.. Jeg ser ikke noe problem i å drikke alene. Jeg nyter ofte en øl eller to foran maskinen, eller om jeg fikser meg noe god mat.. Men å dra frem Kalinkaen er ikke min greie. Hahaha, måtte edite.. Hva faen skriver du? Du har ofte hørt at det ikke er lurt å drikke alene? Haha, forteller folk deg ofte at du bør drikke med andre, for å ikke dø eller falle ned en trapp? Endret 24. juli 2006 av Hodedeler Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Full alene - Du sitter å ser tv/Spiller data. - Du sover der du vil, når du vil. Ergo, du slipper trapper. - Du slikker stikkontakten fordi strømmen ikke funker. Full med venner - Du slokner å våkner med en rumpe i trynet, plutselig hører du toget går, så sovner du igjen - Du sovna og ble sminka - Du ramla ned en trapp, men du tok deg mer å drikke så smerten kom bort - Du kaster opp, kompisene dine ler av deg. Men en søt dame hjelper deg til sengs. Full i Public - Du blir slått ned, bare fordi du er der - Du ramle på elva - Du tryner ned en bakke - Du treffer ei du kjente før, gir henne klem og blir slått ned av kjæresten - Du får bot for å drikke på offentlige steder - Du får bot for å pisse på offentlige steder - Som fører til bot for krenking av politibetjent. - Du får regning 3 dager etterpå som er på 1300, taxi regning. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tja, hvis damen er ute å reiser har jeg ingen problem med å ta meg noen øl i sola eller ett glass whiskey på kvelden, alene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hans påstand er at det ikke er lurt å drikke alene, han spør hvorfor. Ikke om du har noe imot å drikke alene! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ok? Hvorfor leker du forumpoliti? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 GJør ikke det, men jeg mener at alle har ansvar med og holde forumet pent og ryddig. Alle bør gjøre en innsats for det, så får moderatorer vurdere situasjonen og ordne opp i det! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Uff.. Så alvorlige vi skal være a.. Forumet blir jo ikke koslig av at alle skal være heeelt "by the book" regelryttere. Alt det hjelper til er at folk blir irritert, og unødvendige krangler oppstår.. Sorry for OT.. On-topic: Hvem har du hørt det fra? Og hva er begrunnelsen? Det er jo ikke noe dummere å drikke alene enn med folk vil nå jeg tro.. =S Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hva har pirking på innlegget mitt med å holde forumet "pent og ryddig"? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hva har pirking på innlegget mitt med å holde forumet "pent og ryddig"? 6546168[/snapback] Du leste ikke tråden, bar topic. Enkelt å greit! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Resultat; enda mindre ryddig topic. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Neppe: Hvorfor drikke seg dritings da, hjemme,hos venner eller public? Endret 24. juli 2006 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Neppe: Hvorfor drikke seg dritings da, hjemme,på en fest eller public? 6546245[/snapback] Sa aldri dritings, jeg as full. Når du drikker mye, blir du full. Sånn er det, aldri opplevd det ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Full alene - Du sitter å ser tv/Spiller data. - Du sover der du vil, når du vil. Ergo, du slipper trapper. - Du slikker stikkontakten fordi strømmen ikke funker. Full med venner - Du slokner å våkner med en rumpe i trynet, plutselig hører du toget går, så sovner du igjen - Du sovna og ble sminka - Du ramla ned en trapp, men du tok deg mer å drikke så smerten kom bort - Du kaster opp, kompisene dine ler av deg. Men en søt dame hjelper deg til sengs. Full i Public - Du blir slått ned, bare fordi du er der - Du ramle på elva - Du tryner ned en bakke - Du treffer ei du kjente før, gir henne klem og blir slått ned av kjæresten - Du får bot for å drikke på offentlige steder - Du får bot for å pisse på offentlige steder - Som fører til bot for krenking av politibetjent. - Du får regning 3 dager etterpå som er på 1300, taxi regning. 6545954[/snapback] Du har helt forjævli venner! Selv har jeg aldri hatt noen problemer når jeg drikker med venner og det ender somregel med at vi enten drar ut på byen eller innviterer noen flere folk. Har aldri blitt slått ned på byen. Greit nok at det har vært noen idioter som har skulle tøffe seg ,men da er det bedre å bare skygge unna i det fleste tilfellene siden det aldri er verdt å komme i slosskamp. Selv så drikker jeg noen pils når det måtte passe. Men det stopper somregel på en sixpack så jeg blir meget sjelden full. Etter en arbeidsdag er det også digg å ta seg noen pils for å slappe av. Også et par pils før man legger seg. Drikker alene ,men blir ikke full. Ser ingenting galt å drikke alene i små mengder. Blir det mye så kan folk bli suicidle.. og det er ikke bra for en person som allerede er langt nede Endret 24. juli 2006 av CFD Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Haha, utrolig imponerende folkens. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Haha, utrolig imponerende folkens. 6546259[/snapback] What? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Haha, utrolig imponerende folkens. 6546259[/snapback] What? 6546274[/snapback] Velkommen til OT-Baren! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Neppe: Hvorfor drikke seg dritings da, hjemme,på en fest eller public? 6546245[/snapback] Sa aldri dritings, jeg as full. Når du drikker mye, blir du full. Sånn er det, aldri opplevd det ? 6546250[/snapback] Jeg har aldrig drekki så mye at jeg har blitt full, jeg ser ikke poenget (Den beste alcohol rusen du kan ha er på 0.6 promille). Og du svarte ikke på spørsmålet mitt. Endret 24. juli 2006 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg